#1
Oom Klaas zei:spikri?
Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
Is 1 van de straatnamen
En zo ghetto is het niet hier, integestelling tot wat veel mensen beweren is het juist heel erg dood op straat in spijk 

