#1
Niet verwacht dat die shop nog open zou gaan. 
Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P

Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P



Oom Klaas zei:spikri?
Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?

Oom Klaas zei:spikri?
Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
En zo ghetto is het niet hier, integestelling tot wat veel mensen beweren is het juist heel erg dood op straat in spijk 
plantenbak zei:daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk.![]()

Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.hislordship zei:Maaswijk zuigtmaar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol
![]()
ExceptionalInsight zei:Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.hislordship zei:Maaswijk zuigtmaar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol
![]()
Ja.hislordship zei:Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken?
ExceptionalInsight zei:Ja.hislordship zei:Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."