Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGreen Spirit Weer Open!

Green Spirit Weer Open!

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet verwacht dat die shop nog open zou gaan. :rolleyes:

Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij is ook al open ja. Een vriend van mij heeft er dit weekend nog wiet gehaald.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik echt schizo wilt lijken dan maak ik wel een 2e account aan zoals vogel ( & hippie vogel) dat heeft gedaan :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij was gewoon geniaal, hippievogel was de verbeterde versie van hemzelf :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar vandaag hoorde ik dat hij al weer open was ofzo :confused: snap er geen hol meer van :')
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
Klik om te vergroten...

jwt :rolleyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
In Spijk zijn er idd genoeg dealers om een betere kwaliteit en kwantiteit van je wiet te krijgen.

En het is Spijkenisse en niet Spijkernisse
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
spikri?

Is dat de "straatnaam" voor spijkernisse?
Zeg maar om het meer ghetto te laten lijken?
Klik om te vergroten...


Is 1 van de straatnamen :smoke: En zo ghetto is het niet hier, integestelling tot wat veel mensen beweren is het juist heel erg dood op straat in spijk :mrgreen:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk. :tearsofjoy:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
plantenbak zei:
daarom is het ook zo idioot dat mensen komen met namen zoals spikri.
altijd weer rot lachen om al die "gangstertjes" die ik zie rondlopen. Vooral in Maaswijk. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maaswijk is zeker wel "ghetto"







ow ow ow wat een zielige figuurtjes :rolleyes:


foto weer eens te groot :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
hislordship zei:
Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Maaswijk zuigt :grin: maar ik ben geen gangstertje, spikri ben ik gewend te zeggen aangezien ik dit klote woord elkedag aan moet horen lol :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dan ga je met de verkeerde mensen om, heel simpel.
Klik om te vergroten...


Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken? sorry maar dat vind ik een beetje stom... Kom eens met een goeie reden waaruit blijkt dat het ''verkeerde'' mensen zijn.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is iig een beetje stom om het zelf te gebruiken terwijl je het een klote woord vindt. Alleen omdat anderen het de hele dag zeggen.

Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt of iemand Spikri, Spijk of Spijkenisse zegt. Alleen als iemand Spijkernisse zegt, dan erger ik me eraan.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jah daar kan ik ook een beetje geiriteerd over raken als iemand spijkernisse zegt.
Maargoed ik vind spikri een stom woord maar de kracht der gewoonte is te sterk :P Ik hoor dat woord dagelijks al een paar jaar lang dus dan is het logish dat ik het vanzelf zelf ook ga gebruiken of niet?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maargoed dat gedoe over spikri enzo laten we dat vergeten want anders word het hier alleen maar een discusie die in feitte nergens over gaat :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
hislordship zei:
Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ja.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Waarom zouden ze verkeerde mensen zijn? omdat ze die taal gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ja.
Klik om te vergroten...


Sorry maar dit is discrimineren...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed nieuws Green spirit is zwaar verbeterd.

Tegewoordig vullen ze de zakjes vers voor je neus.
ID moet bij de ingang gezien worden.
Ze hebben bubblecum en santa maria erbij.
Kwaliteit van de bubblecum en NLX zijn goed egt een verbetering vergeleken met vroeger. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."