Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrensgemeenten; roosendaal en maastricht

Grensgemeenten; roosendaal en maastricht

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij azul vinde ze niets leuker dan mensen af te rippen en de laatste keer(2weken geleden) hadden ze in de liberty enkel nog amnesia en SEM. ik zou opteren om door te rijden naar breda of tilburg
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
High

Hoe zit het nu eigenlijk met de coffeeshops in Maastricht en Roosendaal?

Er was sprake van een "wietpasje" in Maastricht.. Is dat er nu al? Of wanneer zou dat er komen? Of gaat dat snode plannetje niet door?

In Roosendaal (en Bergen-op-Zoom) zouden alle shops sluiten had ik ergens gehoord... Weet er iemand meer info over de datum wanneer dit zal gebeuren?

grtzzz

sjAArs
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
de 16e september als ik me niet vergis, maar roosendaal is toch geen aanrader meer :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
16 september, maar ik hoorde dat ze niet dicht gaan, ze gaan alleen alle Belgen eruit gooien. Ze kunnen 1 keer shoppen en daarna niet meer, weet niet precies hoe ze het gaan hanteren maar goed.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke thanx,

waarom is roosendaal geen aanrader meer?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
alsof ik nog niet genoeg pasjes heb:P
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
jep, roosendael zou 9 september volledig moeten dichtgaan, maar enkele maanden geleden
hadden ze enkel nog in Amnesia in azul en liberty, in yellow moon hadden ze toen nog wel meer maar niet onder de 7,5 euro.. (volgende was 8eur, 8eur, 9eur, 10eur, 14eur enz..)

breda dan maar!

Peace!
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben vandaag gegaan (roosendaal)
Azul had amnesia, holandse glorie en nog een aantal soorten hasj
bij christiana en liberty ff binnengekeken, hadden enkel nog maar 2 soorten die naar mijn mening te duur waren, dus was er snel weer weg..
Dan bij yellow moon nog wat jack herrer gehaald en hia (kneedbare hasj, nog wel goeje voor 6€/g )

ik kan er weer tegen voor een tijdje :stoned:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zazuu. zei:
16 september, maar ik hoorde dat ze niet dicht gaan, ze gaan alleen alle Belgen eruit gooien. Ze kunnen 1 keer shoppen en daarna niet meer, weet niet precies hoe ze het gaan hanteren maar goed.
Klik om te vergroten...
zo typisch dat bij ons in het antwerpse de kranten weeral wel vermelden dat alles onheroepelijk dicht ging.

Lesson learned, fuck media (again)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zazuu. zei:
16 september, maar ik hoorde dat ze niet dicht gaan, ze gaan alleen alle Belgen eruit gooien. Ze kunnen 1 keer shoppen en daarna niet meer, weet niet precies hoe ze het gaan hanteren maar goed.
Klik om te vergroten...

hoe gaan ze erin slagen de belgen buiten te gooien?
pasjessysteem zoals in maastricht dan ook ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."