#1
Bij azul vinde ze niets leuker dan mensen af te rippen en de laatste keer(2weken geleden) hadden ze in de liberty enkel nog amnesia en SEM. ik zou opteren om door te rijden naar breda of tilburg

zo typisch dat bij ons in het antwerpse de kranten weeral wel vermelden dat alles onheroepelijk dicht ging.Zazuu. zei:16 september, maar ik hoorde dat ze niet dicht gaan, ze gaan alleen alle Belgen eruit gooien. Ze kunnen 1 keer shoppen en daarna niet meer, weet niet precies hoe ze het gaan hanteren maar goed.
Zazuu. zei:16 september, maar ik hoorde dat ze niet dicht gaan, ze gaan alleen alle Belgen eruit gooien. Ze kunnen 1 keer shoppen en daarna niet meer, weet niet precies hoe ze het gaan hanteren maar goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."