Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ff een vraagje is het mogelijk om dit in een flesje te krijge met bv een pipetje ofzo ???"
"we kenne natuurlijk allemaal wiet/hasj cake/brownies. is het voor optimaal gebruik niet handiger om gewoon op je wiet of hasj te kauwen doorslikke etc? smaak enzo speelt geen rol gewoon dippe in chocoladesaus of eten en niet zeure XD. gewoon een ged8ten moest ff een antwoord hebben."