Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol verbod in coffeshops

alcohol verbod in coffeshops

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
edwinemanuelposseLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ha ha een schreeuw in de woestijn hier : ik vond het altijd jammer dat coffeshops opeens geen alcohol meer mochten schenken : zelf ben ik een drugsbebruiker maar geen cannabis dus : maar ik voelde me altijd heel erg thuis in een coffeshop

wel dus met een biertje erbij ha ha en ik maakte er ook veel vrienden ( moet je wel weten dat ik geen slechte dronk heb en dus ook niet opeens heel druk of schreeuwerig ga doen met drank op )

ja dus dat mis ik wel heel erg : en ja een normaal cafe daar komen dus veel minder drugsgebruikers dus mis ik ook dat hippiesfeertje heel erg

maar zonder bier verveel ik me en voel ik me niet ontspannen of wijn of een liekeurtje

de volgende stap heb ik vernomen dat sigartetten ook worden verboden op wiet galas

gr gr gr en toi toi toi van edwin posse
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij heb jij nu een biertje teveel op? toi toi toi toi toi :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je je niet ontspannen voelt zonder alcohol dan hoor je niet thuis in de shop.

Dikke doei doei :wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
vond het ook wel relaxt dat het vroeger kon, maar ik mis het ook weer niet, ik ga meestal voor de thee of Loza in de shop :wink:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu nog in de rest van het land..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wettelijk gezien mag het sowieso niet volgens mij, alcohol in een shop.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Wettelijk gezien mag het sowieso niet volgens mij, alcohol in een shop.
Klik om te vergroten...

Klopt, daarom hebben redelijk wat coffeeshops hun 'verkoop balie' in een andere ruimte dan de 'chillruimte' waar ze ( mits met de juiste horeca vergunningen/certificaten) dan alcohol mogen schenken. Moeten ze wel de rookwet overtreden, maar deze lijkt me minder streng en word volgens mij minder goed gecontroleerd ( ondanks het erg hip is natuurlijk).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."