Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ha ha een schreeuw in de woestijn hier : ik vond het altijd jammer dat coffeshops opeens geen alcohol meer mochten schenken : zelf ben ik een drugsbebruiker maar geen cannabis dus : maar ik voelde me altijd heel erg thuis in een coffeshop wel dus met een biertje erbij ha ha en ik maakte er ook veel vrienden ( moet je wel weten dat ik geen slechte dronk heb en dus ook niet opeens heel druk of schreeuwerig ga doen met drank op ) ja dus dat mis ik wel heel erg : en ja een normaal cafe daar komen dus veel minder drugsgebruikers dus mis ik ook dat hippiesfeertje heel erg maar zonder bier verveel ik me en voel ik me niet ontspannen of wijn of een liekeurtje de volgende stap heb ik vernomen dat sigartetten ook worden verboden op wiet galas gr gr gr en toi toi toi van edwin posse"