#1
12 euro per gram
Gister toevallig nog een paar gram van gehaald
Heerlijke wiet
Mooie bruine toppen
Gister toevallig nog een paar gram van gehaald
Heerlijke wiet
een wijs man is inderdaad wel n goed idee om zelf te gaanSperSIZEboon zei:je kan er ook gewoon heengaan...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."