Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoftdrugsbeleid Oostenrijk

Softdrugsbeleid Oostenrijk

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
Illigaal zal het sowieso wel zijn

Maar gewoon niet al te openbaar doen en er zal je niet veel gebeuren :wink:
A
AmaranthLid
Bedankt voor de reacties. Ik zal het nog even overwegen, maar ik denk dat ik het lekker thuis laat. Een klein risico is ook een risico en ik vind het de consequenties niet waard.
S
STRANQERLid
Ik zou t gewoon stiekem doen, zover ik weet zijn soft drugs in Oostenrijk illegaal.
A
AmaranthLid
Hallo mensen :wave:

Ik ga komende week op wintersport in Oostenrijk, lekker skiën en après-skiën uiteraard. Maar ik was benieuwd naar het softdrugsbeleid daar. Is het mogelijk en niet al te onverstandig om daar een pijpje hasj te roken of kan ik het beter thuis laten en het maar gewoon bij de drank tijdens het après-skiën laten?

Ik heb er uiteraard al op gezocht maar ik kon niet zoveel over de precieze wetgeving vinden.

Alvast bedankt :hearteyes:
F
FlameonLid
Uitkijken bij de grens.... roken op je appartementje of tussen de bergen waar weinig andere mensen zijn. Dan loopt alles los!
Niet huilen als je gepakt wordt he, in oostenrijk zijn ze best wel streng daar in
I
ImmortalTechLid
Ik heb vorig jaar wat hasj meegenomen naar Oostenrijk. Daar heb ik ook met een Oostenrijker gerookt. Hij zei dat ze daar inderdaad erg streng in zijn, maar dat genoeg mensen het doen. Er zit dus zeker een risico aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."