Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombinatie Wiet met Alcohol :s

Combinatie Wiet met Alcohol :s

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Van alcohol raak je ongeremd, je denkt dat je alles wel even kan doen , en dat die laatste paar hijsjes er nog wel bij kunnen. Let er alleen op wat je doet, als je al ervaren bent, kan het heus geen kwaad, maar opeens kan die fout en te hard in slaan. En is je voorheen geweldige avond, toch weer geindigt op de wc :kots: .
Zelf vind ik het een gruwelijke combinatie :smoke:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik blow quasi elke dag, door de week is dit wel maar 1 jointje, doorheen de hele avond. Maar bij het uitgaan trek ik me er niets van aan, je kan er geld op zette dat ik ervoor heb geblowd, en erna zal blowen, en tijdens komt het wel eens voor. Ik merkte wel op nadat ik een paar weekjes niet had geblowt dat dit even net iets TE heftig was, en onfijn.

Ook maak ik het zeer geregeld mee dat vrienden (die veel hebben gedronken, maar waar je nog niet aan ziet dat ze zat zijn) die met me mee willen blowen en 20 minuutjes later misselijk zijn en alles onderkotsen.

Dus ik zou zeggen, experimenteer eens voorzichtig, als je het zwaar gewend bent en je tolerantie omhoog is zal het geen probleem zijn, maar onderschat het niet, het kan elkaar plots hard versterken.

Wel is het in m'n stonervriendengroep (de "ik blow meerdere keren per week tot elke dag groep") wel bekend om "pintje-toetje" (pilsje-jointje) te doen. Waar je na het blowen van een jointje een pintje drinkt en er wel lekker actief en in feeststemming kan komen, maar er word dan wel vooral door de avond gewoon geblowd.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer ging het bij mij niet goed, was aardig aangeschoten en ging toen een joint roken. Plots werd het alcohol gevoel wel vertrippled en ging alles draaien, zat echt tegen het randje van kotsen aan.

En laatst op een feest wat bier gedronken en onder het drinken joints gerookt. Maar doordat ik stoned was kreeg ik flink wat dorst, die heb ik gelest met alleen maar bier.. Alles was prima, dikke party gebouwd, flink space. Rond 4 uur sloeg het goede gevoel ineens om en ik besloot naar huis te gaan om te slapen. Ik werd rond 8 uur wakker en heb vanaf die tijd 16 keer gekotst om het half uur verspreid over de hele dag, ik was echt naar de kk. Had dus een flinke kater opgelopen daardoor. Heb me nog nooit zo klote gevoeld. Volgens mij was ik compleet uitgedroogd, dus als je dorst krijgt les het dan niet met bier maar water en daarna bier.Kan bij iemand anders anders zijn, maar was bij mij het geval

gr..
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goede combinatie :grin: Ik drink sowieso alleen bier, en van bier word ik toch nooit écht dronken omdat ik eerder vol zit dan dat ik dronken ben. Dus ik weet niet hoe het is met sterke drank, maar kan me voorstellen dat dat wel wat gevaarlijker is. Met bier gaat het gewoon altijd goed en ik let er eigenlijk niet echt meer op hoeveel ik blow en drinken door elkaar op een avond. Volgens mij blow ik wel automatisch wat minder als ik veel gedronken heb, gewoon omdat ik er dan helemaal niet over na denk om dat te doen :P

Het is vroegah wel een paar keer fout gegaan, maar dat is ook geen eens een ramp. Je gaat out en staat weer op of vecht ff tegen een misselijkheid en kotst uiteindelijk. Maar als dat voorbij is voel ik me altijd weer goed :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geweldige combinatie vind ik zelf.

Naar mijn weten kun je het beste met wat biertjes beginnen, dus na 2 of 3 je jointje opsteken.
Zo een beetje afwisselen.

Heb wel eens gehad dat ik een avond alleen maar gezopen had en als afsluiter nog eventjes wilden gaan smoken, dat ging niet helemaal zoals gepland.

Wissel het af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."