#1
Yo mensen, ik ben redelijk nieuw in de wiet scene. Ik heb laatst een gram zakje NLX gekocht in Helmond en vandaag een zakje haze bij Pink in Eindhoven. Deze laatste had ik gekocht omdat ik van NLX stoned werd en HAZE je vooral high zou worden. (het high kan ik wat meer warderen vooral bij het uitgaan)
Nu lijkt die NLX en die Haze zowat indentiek van uiterlijk en de geur lijkt ook erg veel op elkaar (weet het niet 100% zeker aangezien ik beetje verkouden ben). Is dit normaal? Want ik hoop niet dat ik nu neppe haze heb ofzo of spul waar je weer stoned van wordt ik plaats van high.
Mischien dat het een domme vraag is, maar kheb nog niet zoveel ervaring.
Ow ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik rook het puur dus zonder shag.
Overigens werd ik wel high van de voor gerolde pure nederwiet joint van Pink
Nu lijkt die NLX en die Haze zowat indentiek van uiterlijk en de geur lijkt ook erg veel op elkaar (weet het niet 100% zeker aangezien ik beetje verkouden ben). Is dit normaal? Want ik hoop niet dat ik nu neppe haze heb ofzo of spul waar je weer stoned van wordt ik plaats van high.
Mischien dat het een domme vraag is, maar kheb nog niet zoveel ervaring.
Ow ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik rook het puur dus zonder shag.
Overigens werd ik wel high van de voor gerolde pure nederwiet joint van Pink
