Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drinken klaarzetten, als ik film ga kijken vreet kick rantsoenen in hand bereik zetten zodat ik niet te lui ben om het te pakken :P Damn zin om te smoken ! Geld , maar woon in Belgie, ik verhuis weer terug naar NL :P Zucht , ah wel gezonde detoxing Dit forum is slecht voor mij"
"Ik word dan echt gek :P ik blow niet buiten daarom, tenzei ik me safe voel met mensen maar dat gebeurt niet snel dat heb ik maar met een aantal. Ze moeten een beetje goofy zijn net als mij dan is het ok :P Waar zijn de goofy mensen? (In Gent!) Hoewel bijv sochtends mocht het voorkomen dat ik eens ver moet lopen rond 5 uur half licht...en dan stoned is zo chill, wereld is rustig en kan heeeeel ver lopen dan !"