Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet/hasj stoned worden :s

Wiet/hasj stoned worden :s

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey jongens,

De eerste keer dat ik wiet heb gerookt, door een zelf gemaakte waterpijp, dit is wat er gebeurde:
Ik was heel druk (omdat ik me anders niet goed voelde, maar als ik stil stond had ik het iedee dat ik bijna zou gaan vallen, ik had hele slappe spieren, mijn hard klopte ONGELOFELIJK snel en hard, Ik werd wat paranoide, want ik zag schaduw mensen enz ^^

Nou was dit niet een enorm nare ervaring.. maar ik zou het niet weer willen :(

Ik gebruikte haze (puur), nou wil ik niet dat ene effect weer hebben, maar juist dat je rustig en relax word, zeg me ALSJEBLIEFT niet dat dat alleen kan als je er shag bij doet? :(

Ik heb ook nog Haye hasj, dat wil ik ook nog eens proberen, weet niet wat daar van komt, maar het zou me ook wel teleurstellen :(
c
coakaLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! • Post a

Op elk weekend , we hebben allemaal vrienden gezamenlijk worden gebruikt om film te kijken , zoals genot is ook essentieel in het leven.
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eigenlijk wil ik nou niet echt, 'Knetter de knetter ONGELOFELIJK stoned' worden, maar gewoon dat het was rustiger word en dat ik me wat meer op mijn gemak voel :P
Ik haat trippen, trippen is niks voor mij.

En ik ga wel eens uit met vrienden, maar niet zo vaak omdat ik maar één echte friend heb die ik al echt vanaf mijn geboorte ken en hij het meestal druk heeft :P

Ik wil niet een dikke junkie worden natuurlijk, dat is niet de bedoeling, en ja ik weet dat het slecht voor je is, maarja bijna alles wat je in je lichaam stopt is uiteindelijk slecht voor je.

EDIT: ik ben alcohol een beetje zat geworden + het is slechter voor je dan cannabis
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je zo druk word, met ongelofelijk snelle hartslag en paranoide gedachten is wel te verklaren.
Als je puur rookt, is je roes veel higher en dus energieker.
Daarnaast is haze ook nog eens een vrij heftige soort die zorgt voor een echte sativa stonedheid (up gevoel, razende gedachtes enz.).

Die heya hasj kun je goed (ook door je puurpijp) roken om eens te kijken of dat effect je beter bevalt.

Probeer in fases te roken, het maakt niet uit of je 1 of 10 keer probeert.
Het hoeft niet ineens goed te zijn, het effect bouwt gewoon langzaam op.

Probeer ook met een nuchtere instelling erin te gaan, diep nadenken of het net zo zal zijn als de eerste keer zal dit ook daadwerkelijk kunnen triggeren.

Verder hoort dit topic eigenlijk in de coffeeshop thuis :)
En de 2e post in dit topic is spam, word aan gewerkt.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hej man, weet je wat je moet doen? je moet wat lekkere buitenlandse hasj roken. het liefst zonder tabak, dus in een pijp ofzo. Dikke kans dat je veel lekkerder en chiller gaat
op een beetje Maroc of Afghan hasj. Wil je toch wiet roken? probeer dan eens een
joint te draaien van buitenwiet, of een goede thai weed. Dat geeft ook een veel vriendelijkere
high dan die opgepompte nederwiet :)

have fun!
i
ingiLid
01-01-2024, 00:00
#6
altijd als je de eerste keer wiet rookt, weet je lichaam niet zo goed hoe het ermee om moet gaan... je moet nooit teveel verwachten van wiet, het is namelijk een relax middel :) ik neem aan dat je puur wilt roken? nja dat kan, alleen is effect wel heftiger en als je dat als beginnende blower doet kan je wel een bad trip krijgen jah :wink: rook gewoon wat rustiger en rook niet overhaast, gewoon een beetje, en kijk wanneer je je goed voelt :) je kan altijd daarna nog meer roken :wink: .. Haze is een sativa wietsoort... en dit heeft inderdaad vaak effect op je hoofd.. hetzelfde met hasj.. dat maakt je ook niet echt body stoned maar meer mental high.. probeer eens een indica soort te roken... en rook rustig.. en ga lekker achterover zitten en gewoon over je heen laten komen :stoned: :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De high van een sativa soort en van hasj vind ik toch totaal verschillend hoor indi!

Hasj is veel chiller en relax, waarbij een goede sativa er keihard inhakt en je psychologisch retarted maakt voor 30 minuten.
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cooper zei:
Hej man, weet je wat je moet doen? je moet wat lekkere buitenlandse hasj roken. het liefst zonder tabak, dus in een pijp ofzo. Dikke kans dat je veel lekkerder en chiller gaat
op een beetje Maroc of Afghan hasj. Wil je toch wiet roken? probeer dan eens een
joint te draaien van buitenwiet, of een goede thai weed. Dat geeft ook een veel vriendelijkere
high dan die opgepompte nederwiet :)

have fun!
Klik om te vergroten...

Ja ik zou graag een indica soort willen proberen, eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit wat voor soft drug het is (als het maar rustgevend is), het mogen ook andere kruiden zijn maar dan moet ik er wel aan kunnen komen :P

Alleen moet het wel betaalbaar zijn. ik zou graag een keer iets van het internet af willen bestellen, maar ik woon nog bij mijn ouders en jah, als je dan een pakketje krijgt vragen ze zich altijd af wat ik heb gekocht, ik zou wel kunnen zeggen dat ik een spel heb gekocht ofzo maar het is een beetje verdacht als ik het absoluut niet open wil maken voor mijn moeders ogen :P

Ze zeggen dat je ook wel andere kruiden dan cannabis kunt krijgen in een smartshop, maar ik weet niet of er wel smartshops zijn in Heerenveen :flushed:

EDIT: oja, en ik ben dus dom genoeg geweest om teveel wiet te kopen, ik heb nu dus 2,5 gram haze en ongeveer 1,5 gram haye hasj, maarja wat kan ik er mee doen? Ik probeer in het weekend afentoe wel eens een heeeel klein beetje, gisteren had ik een redelijk goede rustgevende reactie want ik had patat gegeten voor het roken en was niet zo paranoide van te voren (maar toch was het nog niet 100% het effect wat ik wou hebben) :P
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe maar gewoon wat peptalk al zei dan komt het goed. Rook dus stapje voor stapje de hasj op. daarna zou je de hazen ook zo op kunnen maken.
Overigens is en puurpijpje (a 5,- in een headshop/op internet) beter dan een waterpijp. Een waterpijp filtert meer thé uit de rook dan dat het bv teer doet en dus is waterpijp ongezonder.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tufnut zei:
Doe maar gewoon wat peptalk al zei dan komt het goed. Rook dus stapje voor stapje de hasj op. daarna zou je de hazen ook zo op kunnen maken.
Overigens is en puurpijpje (a 5,- in een headshop/op internet) beter dan een waterpijp. Een waterpijp filtert meer thé uit de rook dan dat het bv teer doet en dus is waterpijp ongezonder.
Klik om te vergroten...

Een bong hoef je niet percé met water te roken.
Zonder iets of met ijs is nog steeds stukken beter dan zo'n klein metalen kut pijpje.
Doordat de rook een (veel) langere weg moet afleggen koelt deze af en voelt minder scherp aan in de keel.
Zowel het % teer of THC (of andere werkzamestoffen) die door het water gefilterd worden zijn te verwaarlozen..

Althans, ik heb nog nooit verschil gevoelt tussen een zelfde hoeveelheid van dezelfde batch met of zonder water gerookt..

@ steen: Het kan ook zo zijn dat blowen gewoon niets voor jou is...
In een smartshop zijn inderdaad andere middelen/kruiden te koop, maar geen wiet.
Een smartshop is geen coffeeshop.
Als je simpelweg googled op smartshop en heerenveen vind je genoeg....
Andere kruiden zijn meestal crap.. Ofwel geen werking of minimaal/placebo.
Vaak is het duur.
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het gisteren weer gedaan, alleen dan met een zachtere wiet :)
Ging vrij goed, en helemaal als ik alleen zou zijn, dan zou alles gewoon chill zijn :)

Gewoon een klein beetje nemen af en toe, langzaam en niet te veel verwachten. Alleen jammer dat het niet in pil vorm bestaat, dan zou het heel makkelijk zijn, en zou je ook niet bang kunnen zijn dat iemand het zou ruiken :P

EDIT: Natuurlijk doe ik dit wel alleen in de weekenden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."