Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet dat ik hier nog maar net kom kijken, maar denk dat het verschil maakt hoe of waarom je die eerste x (en) bruin gebruikt. voor mij gebeurde dat nadat te lang en teveel coke had gerookt en alles zo fucked up werd in mijn kop. dus met je stomme kop dempen met bruin ...dus niets geweldige eerste high, alleen maar een manier om op dat moment voor mijn gevoel niet het verstand te verliezen....en je ziet en weet allang niet meer dat je dat verstand al een hele tijd geleden verloren bent.... just my 2 cents"
"Wie kent er een alternatief voor naltrexon? Ben de hele tijd aan het zoeken naar ervaringen van gebruikers van hero met naltrexon. Waarom....morgen neem ik mijn laaste druppeltje methadon, wat zou kunnen betekenen dat ik na 1 week (beter nog 10 dagen) kan beginnen met naltrexon. Merk dat ik behoorlijk in dubio ben om hiermee te starten. De eerste gedachte was meteen dat ik niet wilde omdat gebruiken dan geen zin meer heeft. Heel dubbel om te merken dat ik ondanks dat ik uit dat leventje wil, er stukken van mij zijn die daar heel anders over denken. Haha my evil twin Wat dan meteen ook weer de allerbeste reden lijkt om er juist mee te starten. Komt nog bij dat ik tot nu toe altijd erg onbetrouwbaar ben geweest als het gaat om de goed/tijdig innemen van wat voor medicatie dan ook. Zit soms zo in dubio. Dus mocht iemand wat zinnige input hebben, dan hoor ik dat graag! Ow is mss handig als ik meld dat ik het liefst iets wil wat geen opiaat/halfopiaat of wat dan ook is. Alvast bedankt!"
"hallo, Moet wat dingetjes in mijn hoofd ordenen, mijn hart luchten, mijn angsten delen...weet op dit geen andere plek als deze..... Sta er ineens alleen voor, weet me geen raad! Ben nog nooit alleen geweest,nog nooit alleen ziek geweest,nog nooit alleen de strijd aangegaan. Gisteravond donderslag en bliksem, ineens politie, mee naar bureau, samen in verhoor, dan ineens uit elkaar. Ik mag gaan, maar jou houden ze daar en dan ineens alleen.... Mss is dit dan de dag, was dit dan het teken...om te stoppen, om te zoeken naar een nieuw begin.. Weet niet hoe ik nu verder moet. Verwacht niet dat iemand daar zelfs maar een antwoord op weet of geeft, wil alleen ergens iets kwijt kunnen, zodat niet al die gedachten en al die angst alleen maar in mijn hoofd zit."
"pictoresk zei: Ik kan het mis hebben maar lijkt mij dat je gewoon nog de mogelijkheid wilt hebben om te kunnen gebruiken. Klik om te vergroten... tja......1+1=3 toch"
"thanks! Voel me zo ongelofelijk k..! Los van het feit dat ik volop de bibbers heb, bijna de hele tijd moet (excuse me) ben ik de hele tijd in tweestrijd. In gedachten ben ik al de deur uit...geld maken,scoren. Een schone lei, met de billen bloot dat is wat het zal moeten gaan worden. Ik moet gaan kiezen, bewust, geen ingeving, kiezen om te leven, maken dat het leven weer waard is om geleeft te worden. Ik wil meer dan alleen overleven...want dat is wat ik al een hele tijd doe. Niet leven maar alleen overleven. Heb al te lang geen plannen meer, geen richting. verdomme deze appel is niet alleen zuur, hij is hier en daar ook nog verrot!"
"@suboxone69 Respect dat je er nog een keer bent aan gaan staan. Kan me echt "levendig" voorstellen hoe kut en hoe zwaar het nu voor je moet zijn. Fijn om te lezen dat je goede hoop voor jezelf hebt, en dat je uitkijkt naar een clean leven. Wens je sterkte en veel doorzettingsvermogen toe. @speeseend Jou opmerking, over hoe iedere mislukte poging verzwarend werkt om een volgende poging te starten, heeft mij gesterkt, tis mijn 1ste poging om van basen en hero af te komen. Thanks! @K-rbo Ben afgelopen vrijdag met diezelfde gedachte besloten om helemaal af te bouwen, beter nu ineens die hele shit dan dit iedere dag een beetje meer lijden, om uiteindelijk alsnog helemaal ziek te moeten worden."
"Ben met de billen bloot gegaan...heb thuis gezegd wat er aan de hand is...niet het hele verhaal, dat zou dagen in beslag nemen! Maar wel waarom ik er zo verrot aan ben, dat ik zonder spul zit en dat ik wil leven, mezelf terug wil vinden. Heb geregeld dat ik niet alleen thuis ben, soort van oppas. Niet hier thuis, maar bij vrienden in een andere stad, waar ik niet de weg ken en de kans dat het mis gaat mss iets kleiner is. Weet niet of dat genoeg is, ga na het weekend op zoek naar proffesionele hulp, zal nog lastig zijn ook...ben ondertussen al niet meer verzekerd...maar goed waar een wil is....."
"hou me vast aan dat ene draadje, een restje gezond verstand en een handje vol meth. de mallemolen wil nog niet helemaal draaien. veel extra geklooi doordat ze eerst moeten checken of ik nog wel verzekerd ben. anyways ben nog steeds niet de straat op gegaan en dat is al winst op zich. damn wist niet hoe koud en strak je lijf kan staan. met een beetje geluk morgen een eerste gesprek en wie weet dat ik dan ook meth op de reguliere manier kan krijgen. voelt niet goed om de straat op te moeten om meth te moeten kopen, voelt voor mij als scoren"
"dank je mandragora en ff voor de weet, ben toch nog steeds echt een meiske vanmorgen op naar de dok, dus net de eerste (eerlijk verkregen) meth in kunnen nemen. ben zo opgelucht, 't was in mijn hoofd al aan het spoken, wat als dat niet zou lukken..dan weer de straat op meth te gaan kopen. denk/weet dat ik dan wrsl toch op zoek ga naar de snelste weg om me goed te voelen. Heb nog ff overwogen om te vragen om suboxone, maar die vraag hoefde ik niet te stellen, ze hebben aan de hand van een vragenlijstje bepaald dat ik daar niet mee kon starten. Weet ook niet of dat een goede c.q. betere zet zou zijn geweest. Ben tevreden met de eerste stapjes, blij dat ik nog niet gezwicht ben en niet zoals de laatste maanden naar buiten hoef om geld te maken/scoren en alles wat daar aan vast zit. Dus een goede eerste helft van de dag , dadelijk dan gaat de meth zijn ding doen. Ben benieuwd hoe ik me zal voelen, heb de komende 4 daagjes iets meer meth als afgelopen weekend, wat voelt als een zegen! gr jelle"
"Dank je wel voor je positieve woorden Lichamelijk gezien zijn de laatste 48 uur een stuk makkelijker/aangenamer geweest. De ophoging van de meth en het verkrijgen van bloedspiegel hebben gemaakt dat ik veel minder last heb van mijn lijf. Vanmorgen is het precies een week geleden dat ik mijn laatste bruin oprookte . De andere kant van medaille is dat er met momenten veel stress en druk is. Alle shit komt nu voor mijn gevoel tegelijk op tafel, mijn verslaving, de schulden, diefstallen,verkochte spullen, etc. Weet dat ik eigenlijk niet klagen mag hoor! Dat ik blij mag zijn dat er nog mensen zijn die me willen helpen. Vooral de teleurstelling en pijn van anderen maken dat ik wil wegkruipen of juist wegrennen/vluchten, wat in dit geval zeker een soort van einde zou zijn. En dan die stomme junk in me, met momenten zit ik gewoon voor mezelf te zoeken naar smoesjes om toch nog een xtje bruin te roken. Wat alle moeite/inspanning/pijn van deze laatste week voor niets zou laten zijn. A.s dinsdag heb ik intake bij de ggz verslavingszorg. zij hebben me aangeraden na te denken over een opname. De verpleegkundige aldaar (had in de laatste mnd regelmatig rondom de mov gezien) had zoiets van dat ze me ontzettend vermoeid/uitgeput vond uitzien. tja wat wil je, was echt een dagtaak voor me om voldoende te scoren en bruin te kunnen regelen voor een dag. Weet het niet, de gedachte om me moeten te laten opnemen maakt me erg verdrietig en geven me ook wel heel erg het gevoel er niet meer toe te doen in de maatschappij. alsof je op een zijspoor wordt gezet ofzo..... genoeg aan mijn hoofd om de nachten niet erg rustig door te komen. En nogmaals ik weet dat ik veel van deze shit aan mezelf te wijten heb. tis gewoon dat mijn stemming wat mineur is op dit moment wordt vervolgd... Moet mezelf bij elkaar gaan vegen. Mag dadelijk op het potje gaan plassen, zodat ik het volgende receptje voor meth kan krijgen. En nieuwe ID ophalen zodat ik in de toekomst met schuldhulpverlening zaken kan gaan proberen te regelen.... groetjes jelle"