Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoederlief wil ook eens: cake of roken?

Moederlief wil ook eens: cake of roken?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vaporizer gloeilamp vapobowl ding van de smartshop 15 euro ofzo. Ideaal voor ongeperste skuff, hele fijn gekruimde wiet/hasj(bijna poeder) of zelfs hasjolie. Maar je gaat lekka van weinig, superefficient.
J
JackPotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jow kruidenmensjes! :stoned:

Mijn moeder vertelde me laatst dat ze ook wel eens graag high/stoned zou willen zijn, omdat ik toch al zo'n 5 jaar regelmatig blow en niets dan leuks over te zeggen heb. :tearsofjoy:
Maar aangezien ze nog nooit rook heeft geïnhaleerd (en dit liever ook niet zou willen) vroeg ik me af of het een goed plan was om een spacecake te maken, en daar dan elk een stukje van te eten i.p.v. samen 1 of 2 jointjes te roken ofzo.

Ik heb zelf nog maar 2 keer spacecake gegeten, maar ik was beide keren al zo weg dat ik er weinig van gemerkt heb (beetje verspilling eigenlijk) dus ik weet niet zo goed of het effect noemenswaardig verschilt van het roken.

Ze heeft ook nog nooit iets van andere drugs gedaan (buiten alcohol dan) dus het zal voor haar zowiso wel een hele ervaring zijn :)

Wat zouden jullie aanraden??

Thanks bij voorbaat!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spacecake werkt vrij sterk helemaal als je nog nooit wiet gebruikt hebt zou ik dat niet doen, zou dan eerder een vaporizer halen. Daar word wiet verdampt in plaats van verbrand en is dus makkelijk te inhaleren zonder teer en andere ellende die erin zit.
En makkelijk te doseren natuurlijk.

Enjoy! :smoke:
J
JackPotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha, ik hoop dat 't die van mij ook bevalt!

Ja zo'n vaporizer ziet er inderdaad wel het gerief uit, maar ik heb er momenteel spijtig genoeg de euro's niet voor :cry:

Zal dan toch maar gewoon voor de jointjes rollen gaan zeker... misschien eentje in de bong steken met wat ijs, en dan wel zeggen dat ze niet moet trekken alsof haar leven er van afhangt :mrgreen:

Ik kijk er zelf alvast wel naar uit :tearsofjoy:

bedankt voor de reacties!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd vaporiseren zou een best een leuke optie zijn.

Doet me gelijk denken aan het moment dat me moeder ook eens een jointje met me mee gerookt heeft.
Hahahaha fijne tijd gehad, ze werd er oerlomp van.
Bij alles wat ze zei lag ik in een deuk, er kwam niets zinnigs meer uit.
Om 2u in de nacht was ze opgestaan om te gaan frituren en de hond te gaan uitlachen.

Bij jullie word het vast ook leuk! :tearsofjoy: zeker voor jou :)
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met een bong moet het ook wel lukken! Eerste keer hasj was bij mij ook met een bong (gewoon met water geen ijs), aangezien ik ook nog nooit iets gerookt had, en dat werkte prima. Als je cake doet zou ik wel beginnen met een lage dosis, want het komt echt hard aan en de piek houdt ook langer aan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou inderdaad niet gaan voor een orale inname.
Mocht het je moederke niet bevallen zit ze er meteen urenlang aanvast.

Vappen zou voor je niet rokende moeder het beste zijn, maar is wel een kleine investering.
Een bong zou ook goed kunnen, hoewel een niet roker dan gegarandeerd een hoestbui krijgt die je bij een jointje wellicht niet hebt.

Waar je ook voor kiest ik zou beginnen met een hasje.
Dat valt vaak veel beter, vinden de meeste niet rokers/blowers lekkerder en is minder scherp op je keel.
J
JackPotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Owke! We'll keep that in mind!

bedankt voor de tips jongens!

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."