Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jow kruidenmensjes! Mijn moeder vertelde me laatst dat ze ook wel eens graag high/stoned zou willen zijn, omdat ik toch al zo'n 5 jaar regelmatig blow en niets dan leuks over te zeggen heb. Maar aangezien ze nog nooit rook heeft geïnhaleerd (en dit liever ook niet zou willen) vroeg ik me af of het een goed plan was om een spacecake te maken, en daar dan elk een stukje van te eten i.p.v. samen 1 of 2 jointjes te roken ofzo. Ik heb zelf nog maar 2 keer spacecake gegeten, maar ik was beide keren al zo weg dat ik er weinig van gemerkt heb (beetje verspilling eigenlijk) dus ik weet niet zo goed of het effect noemenswaardig verschilt van het roken. Ze heeft ook nog nooit iets van andere drugs gedaan (buiten alcohol dan) dus het zal voor haar zowiso wel een hele ervaring zijn Wat zouden jullie aanraden?? Thanks bij voorbaat!"
"Hahaha, ik hoop dat 't die van mij ook bevalt! Ja zo'n vaporizer ziet er inderdaad wel het gerief uit, maar ik heb er momenteel spijtig genoeg de euro's niet voor Zal dan toch maar gewoon voor de jointjes rollen gaan zeker... misschien eentje in de bong steken met wat ijs, en dan wel zeggen dat ze niet moet trekken alsof haar leven er van afhangt Ik kijk er zelf alvast wel naar uit bedankt voor de reacties!!"
"Owke! We'll keep that in mind! bedankt voor de tips jongens!"