Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar kan je het beste wiet roken?

Waar kan je het beste wiet roken?

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
w
wietwietLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik vroeg me af waar je het beste wiet kan roken.
Ik wil over een paar weken in de kerstvakantie mijn eerste joint roken met een vriend.
Mijn ouders en 2 broertjes zijn thuis, dus waar kan ik het beste roken?
Is dat op straat midden op de dag, of in mijn kamer 's nachts?

MVG wietwiet
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de shop en wat is dit eigenlijk voor vraag je kan zelf toch wel bedenken waar je wil blowen. Zou zeggen in een bos ergens in the middle of nowhere lekker chillen en roken. Zelf rook ik meestal als ik met de hond een stukje loop of in de tuin thuis.
w
wietwietLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar mijn ouders mogen absoluut niet weten dat ik blow
waar kan je dan het beste stiekem blowen, zonder dat de geur blijft hangen
Mijn ouders en broertjes zijn in de kerstvakantie altijd thuis, ze zijn nooit even weg
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zou ik als ik jou was gewoon buiten ergens gaan staan maar dan niet midden op straat. Zou gewoon ergens afgelegen aan staan op een plek waar niet zo snel politie komt. Die kunnen het aardig verpesten aangezien ze je een boete kunnen geven voor in het openbaar blowen. Je loopt in ieder geval geen risico dat je ouders het dan ruiken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon in de shop?

Ik zou (hoewel velen dat doen denk ik) m'n eerste jointje niet ergens op straat of afgelegen steegje oid. willen roken.

Gewoon lekker ergens binnen..

Neem in ieder geval genoeg te drinken mee, en het liefste ook wat te eten.

Als jij s'nachts met een vriend op je kamer gaat roken, zouden je ouders daar niets van merken denk je? Ruiken doe je het in ieder geval wel..
w
wietwietLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Gewoon in de shop?

Ik zou (hoewel velen dat doen denk ik) m'n eerste jointje niet ergens op straat of afgelegen steegje oid. willen roken.

Gewoon lekker ergens binnen..

Neem in ieder geval genoeg te drinken mee, en het liefste ook wat te eten.

Als jij s'nachts met een vriend op je kamer gaat roken, zouden je ouders daar niets van merken denk je? Ruiken doe je het in ieder geval wel..
Klik om te vergroten...

Ik ben denk wel van plan om het buiten te doen.
Ik slaap met die vriend in een aparte schuur 5 meter van het huis.
Denk je dat het verstandig is als ik om 2/3 uur naar buiten ga en dan om het hoekje van de schuur blow?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo te horen ben je nog jong, en nee dan is het niet verstandig stiekem te gaan blowen.

Maar als je dus wel binnen kunt zitten na het blowen (in een schuur, hopelijk verwarmt met deze temperaturen?) waar je lekker kunt zitten, dan is dat opzich geen slecht idee.

Houd er rekening mee wanneer je midden in de nacht gaat blowen, en jezelf een paar uur daarvoor al opvreet van de zenuwen, dat het dan wat anders uit kan pakken.
Door blowen wordt je ontspannen en moe, wanneer je dus heel de tijd al uitkijkt naar het effect en dan midden in de nacht wanneer je al moe bent gaat blowen..Dan heb je kans dat je 5 minuten na de joint als een blok in slaap valt en de volgende dag niets meer weet.

Maar wanneer je ouders slapen, denk ik niet dat ze het gaan ruiken. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de wind, hoever de schuur van het huis is en of je ouders een raam open hebben staan.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou zeggen gewoon een parkje ofzo, doen wij ook meestal (:
Of idd shop.
En als je het wel 's nachts wil doen, dan idd gewoon niet te dichtbij je huis.
Alhoewel, als je slaapt dan ruik je niks, dus als je zorgt dat je ouders niet wakker worden is er denk ik niet zoveel aan dehand (:
enjoy iig ^^
w
wietwietLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denken jullie dat ik 's nachts 1 joint kan smoken met een vriend en dan de hele nacht de ramen en deur open en deo spuiten?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk dat een raam open meer als genoeg is anders twee en dan trekt het. Hoe oud ben je als je dat wil zeggen ben gewoon benieuwd hoe oud iemand begint tegenwoordig.
w
wietwietLid
01-01-2024, 00:00
#11
willemvaag zei:
Denk dat een raam open meer als genoeg is anders twee en dan trekt het. Hoe oud ben je als je dat wil zeggen ben gewoon benieuwd hoe oud iemand begint tegenwoordig.
Klik om te vergroten...

Oké dankjewel voor de tip. Ik ben 15.
Hier mag een slotje op
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is nog niet zo extreem op je 15e voor het eerst blowen het is wel jong maar wie is hier niet jong geweest.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
wietwiet zei:
Hier mag een slotje op
Klik om te vergroten...

Done :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."