Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik vroeg me af waar je het beste wiet kan roken. Ik wil over een paar weken in de kerstvakantie mijn eerste joint roken met een vriend. Mijn ouders en 2 broertjes zijn thuis, dus waar kan ik het beste roken? Is dat op straat midden op de dag, of in mijn kamer 's nachts? MVG wietwiet"
"Maar mijn ouders mogen absoluut niet weten dat ik blow waar kan je dan het beste stiekem blowen, zonder dat de geur blijft hangen Mijn ouders en broertjes zijn in de kerstvakantie altijd thuis, ze zijn nooit even weg"
"PepTalk zei: Gewoon in de shop? Ik zou (hoewel velen dat doen denk ik) m'n eerste jointje niet ergens op straat of afgelegen steegje oid. willen roken. Gewoon lekker ergens binnen.. Neem in ieder geval genoeg te drinken mee, en het liefste ook wat te eten. Als jij s'nachts met een vriend op je kamer gaat roken, zouden je ouders daar niets van merken denk je? Ruiken doe je het in ieder geval wel.. Klik om te vergroten... Ik ben denk wel van plan om het buiten te doen. Ik slaap met die vriend in een aparte schuur 5 meter van het huis. Denk je dat het verstandig is als ik om 2/3 uur naar buiten ga en dan om het hoekje van de schuur blow?"
"Denken jullie dat ik 's nachts 1 joint kan smoken met een vriend en dan de hele nacht de ramen en deur open en deo spuiten?"
"willemvaag zei: Denk dat een raam open meer als genoeg is anders twee en dan trekt het. Hoe oud ben je als je dat wil zeggen ben gewoon benieuwd hoe oud iemand begint tegenwoordig. Klik om te vergroten... Oké dankjewel voor de tip. Ik ben 15. Hier mag een slotje op"
"Wat is de tabaksleeftijd anno 2013. Mag ik al tabak kopen (11-02-1997)"
"Herbalisme zei: Vanaf je 16 jaar is het officieel legaal om tabak te kopen. Maar dan nog, de meeste krantenwinkels en tabakshandelaars verkopen aan ieder kind boven de 13 .. Greets, Herbalisme Klik om te vergroten... Dus nog even voor de zekerheid: de leeftijdsverhoging naar 18 jaar gaat niet door?"
"Thanx voor jullie reacties"