Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizer proberen?

Vaporizer proberen?

22 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
d
de smokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
graag wat informatie

kan iemand mij informeren naar een goedkoper adres voor een vapori pen, heb een adres viavia gekregen van een nederlands bedrijf genaamd VAPORI, deze schijnen niet zo duur te zijn, kent iemand dit bedrijf en leveringe,.ze hebben ook wel een leuke site en je kan direct (shop) kopen.

wat isnu beter een grote vaporizer of zo'n kleintje (zoals bij Vapori Nl)

graag reactie
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#2
De MFLB is cool, (Magic Flight Launch Box) die heb ik nu bijna een jaar en geniet er nog steeds van. Wel moet je echt wennen aan het effect van dampen en dat leren gebruiken, wat is de goede methode van gebruik voor jou.

O ja en over het wennen aan de effecten van verdampen, je mist een bepaalde roes die je normaal krijgt van het rook inhaleren (volgens mij iets met 'Carbon monoxide' te maken, maar dat weet ik niet zeker). Er zitten zoveel voordelen aan verdampen vast, het is veel minder ongezond, je ruikt de wiet amper, je proeft veeel meer van de wiet en bovendien neem je meer van de andere stoffen naast THC op in je lichaam dan als je het rookt, dat is ook één van de redenen dat de high anders aan voelt.

Ik haat roken want ik krijg altijd last van mijn borstkas enzo, als je snapt wat ik bedoel :P

In ieder geval, ik zou zeggen kijk eens op internet naar verschillende reviews over de MFLB, o en de MFLB is een portable verdamper die van aardige kwaliteit is voor zijn prijs na mijn mening en vele anderen; €99
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook een echte aanrader is de Plenty. Werkt op netstroom en je proeft de wiet echt heel lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."