Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keren Wiet.

Eerste keren Wiet.

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden.
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Denk niet dat een matige dosering methylfenidaat het echt 'slecht' maakt, hoogstens dat je iets meer nodig hebt om het effect goed te voelen.
Klik om te vergroten...


Oké ! hartelijk bedankt allemaal. Kan een slotje op.
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden.
Klik om te vergroten...


Oh nee hoor, alleen school vindt t niet zo leuk als ik druk ben haha,

Gewoon int weekend enz kan t gewoon.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
anonieme zei:
Psychedelibee zei:
Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden.
Klik om te vergroten...


Oh nee hoor, alleen school vindt t niet zo leuk als ik druk ben haha,

Gewoon int weekend enz kan t gewoon.
Klik om te vergroten...
Als je geen ontwenningsverschijnselen krijgt zou je dat kunnen doen. Maar lijkt mij inderdaad niet echt nodig om daar mee te stoppen. Mijn reactie was ook meer om aan te geven dat het daardoor anders zou kunnen voelen, maar zal waarschijnlijk wel mee vallen joh. Houd je aan het 2 trekjes, 10 min pauze voorschrift en het komt goed.
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
anonieme zei:
Psychedelibee zei:
Lijkt mij ook niet verstandig om zo maar even met je medicatie te stoppen. Die heb je immers wel voor een reden.
Klik om te vergroten...


Oh nee hoor, alleen school vindt t niet zo leuk als ik druk ben haha,

Gewoon int weekend enz kan t gewoon.
Klik om te vergroten...
Als je geen ontwenningsverschijnselen krijgt zou je dat kunnen doen. Maar lijkt mij inderdaad niet echt nodig om daar mee te stoppen. Mijn reactie was ook meer om aan te geven dat het daardoor anders zou kunnen voelen, maar zal waarschijnlijk wel mee vallen joh. Houd je aan het 2 trekjes, 10 min pauze voorschrift en het komt goed.
Klik om te vergroten...


Zodra ik geblowd heb zet k het erop :)
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey allemaal !

Ik ga zo dalijk weer eens wiet roken :)

Ik zal de tips met me meenemen :)

Ik zal vertellen hoe het gegaan is !

Gr.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrij simpel, je hebt teveel geblowd. Doseer het beter, neem een paar hijsjes en wacht daarna even het effect af. Als je teveel rookt, dan ga je je zo voelen.

Je wilt het niet horen, maar toch hoop ik dat je voorlopig nog even wacht. Als je op je 13e al begint met blowen is de kans veel groter dat je er in de toekomst last mee gaat krijgen.
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo allemaal !

Ten eerste wil ik even melden dat ik liever geen reacties wil met ''Je bent nog veel te jong'' enz enz

Eerst zal ik mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben,

Ik ben Stijn (dat is overigens een schuilnaam aangezien ik anoniem wil blijven), ik ben 13 jaar en word over precies 1 maand 14 en heb een probleem met wiet.

Ik zal het even samenvatten,

Ik heb een maat van mij wiet laten halen bij een koffieshop in de buurt, ik heb hem betaald (mag helaas geen prijzen noemen) en ik kreeg 3 goeie joints, half shag en half wiet. (Hij is nogal een junk en heeft ze voor me gedraaid).

Nou, ik dus uiteindelijk gaan blowen (in mn eentje, niet slim ik weet 't) en ik had hem denk ik half op en begon steeds lammer te worden. Ik heb denk ik 10 minuten in t bos tegen een boom gelegen maar uiteindelijk ben ik naar huis gegaan.

ik voelde mij steeds erger en ik ben toen op m'n bed gaan liggen. Ik weet nog precies hoe t voelde. Alles shokte heen en weer en ik was heel duizelig. Toen ik eenmaal op bed lag kon ik me niet meer bewegen, althans, als ik bewoog voelde ik kots omhoog komen.

Nu heb ik daarna (Zo ongeveer 1 week ertussen) de andere 2 opgerookt en kreeg steeds ongeveer hetzelfde gevoel, alleen minder hevig. ik was gewoon heel lam. lopen was zelfs zwaar.

Ik heb heel veel geïnternet, echt heel veel. ook vrienden gevraagd, maar die weten het ook niet.

weten jullie wat het probleem kan zijn ?

Nog wat extra info:
ik zit iets, maar ook net iets onder het gemiddelde gewicht voor mijn lengte (weet niet of het relevant is)
ik heb ADHD en Autisme (Ben overigens niet erg druk en niet erg autistisch haha)
Ik slik daarvoor ook medicijnen, Ritalin, alleen dan een ander merk, duurder of zo maar de gewone werkten niet. (Methylfenidaat HCI sandoz)


Voor eventuele vragen en meer info mag je gerust een reactie plaatsen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit is niet lekker stoned zijn.

Met vriendelijke Groeten,

stijn :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."