Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe draai je een F joint?

Hoe draai je een F joint?

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat plakken en knippen , handiger is om rolvloei te halen bij een smartshop. Kan je joints van 1 meter draaien zonder te plakken en knippen.

Heb verder nog nooit van een F joint gehoord :)
d
de hofnarLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

Ik heb wel eens gelezen dat je een F joint kan draaien en dat dat langer is dan een L, maar hoe draai je een F joint?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Heb verder nog nooit van een F joint gehoord :)
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij "fucking" met de letter "F" bedoelde.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#4
pak 3 vloeitjes. Leg er een over zo __________

Pak vervolgens een ander vloeitje en scheur er een stukje af, zodat je in verhouding deze lengte overhoudt _______ (70% van de lengte van een volledig vloeitje overhouden) en lik ongeveer de helft van de plakrand.

Plak dit gelikte stuk over dwars aan het vlak liggende vloeitje ( dit vloeitje dus: __________ ) :P

Pak het laatste vloeitje. Hou deze wel heel! plak deze vervolgens aan het vorig toegevoegde vloeitje.

Je zou zoiets als eindresultaat moeten hebben __|| Als je je tip rechts legt zou je zoiets over moeten houden ||__ ( de laatste twee mooie tekeningen waren niet zoals in de eerst geshowde teken verhoudingen) :stoned:

Good luck, have fun!
pfoe wat een verhalen soms onder invloed van wiet :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rol vloei is een stuk makkelijker om lange joints mee te draaien inderdaad. Maargoed een L of F kan natuurlijk ook. Zelf zie ik er tegenwoordig het nu eigenlijk niet meer van in, dan draai ik wel gewoon een joint extra. Ik draai alleen nog L joints wanneer ik alleen kleine vloei in huis heb eigenlijk.

Mikoz legt het prima uit, maar kan me voorstellen dat dit wat vaag overkomt als je het nooit gedaan hebt. Dan kun je denk ik het beste een tutorial zoeken op youtube ofzo, dan kun je echt zien hoe het werkt.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Rol vloei is een stuk makkelijker om lange joints mee te draaien inderdaad. Maargoed een L of F kan natuurlijk ook. Zelf zie ik er tegenwoordig het nu eigenlijk niet meer van in, dan draai ik wel gewoon een joint extra. Ik draai alleen nog L joints wanneer ik alleen kleine vloei in huis heb eigenlijk.

Mikoz legt het prima uit, maar kan me voorstellen dat dit wat vaag overkomt als je het nooit gedaan hebt. Dan kun je denk ik het beste een tutorial zoeken op youtube ofzo, dan kun je echt zien hoe het werkt.
Klik om te vergroten...

rolvloei is idd ook de makkelijkste weg. Maar als je houdt van knutselen met je wiet kan ik me voorstellen dat het leuk is om een F joint te draaien. Zelf heb ik in mijn begin jaren van blowen wel eens met iets van 6 - 8 vloeitjes gedraaid xD. Hij is niet opgerookt die avond. De volgende dag lag er nog een dikke knots klaar voor gebruik dus haha.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."