Ik ga niet in de aanval hoor! Ik heb alleen even opnieuw les nodig.
Ik moet het goed omschrijven: Ik ben wel meer gaan blowen toen ik thuis ben komen te zitten. (deels verveling) Ik ben ook verslaafd. Maar tolerantie is iets nieuws voor mij. Ik werd eigenlijk altijd bij de eerste paar hijsen (dagelijks) weer even stoned als de dag ervoor. 17 jaar lang! Welke wiet maakte me niet zoveel uit. Liefst iets sterks zoals amnesia haze, maar op een white widow of ak-47 kan ik net zo goed vertoeven. Hasj heb ik naar mijn mening altijd al lichter gevonden dan wiet. Al vanaf begin af aan.
Toen ik mijn eigen autoflowers ben gaan kweken, merkte ik wel duidelijk verschil met de coffeeshop wiet. Maar na een tijdje vond ik niet eens erg om niet zo stoned te zijn, en begon ik lichtere wiet meer te waarderen. Het heeft wel even geduurd. Maar zoiets kan ik dus geen tolerantie noemen? Toen ik lichtere wiet ben gaan roken, nam het effect ervan ook niet per dag, week, maand , jaar af. Ik wordt er altijd weer even high of stoned van.
Ik vind hasj heel lekker hoor! Maar voor mij is het wasted of money. Ik ben liever 3 uur stoned, dan een half uur high. Volgens mij komt dit gewoon puur door het feit dat het cbd gehalte in hasj hoger is?
Ik vind het effect van een lowryder#2 met 13 % thc zelfs nog anders(beter) als het effect van hasj. Aangezien de kosten aanzienlijk scheelde bij het eigen kweken , ging het effect wel op tegen de kosten. Dat was ook een van de redenen dat ik tevreden was met mijn eigen wiet. Beter dan 8 euro voor een gram goede Marokkaanse hasj.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn maat (S) vroeger duidelijker van het padje af was als ie hasj gerookt had.

:P Grappig dat het gewoon zo per mens kan verschillen.
![:)]()