Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook al zo'n 2 jaar elke dag wiet,en heb dus een redelijke tolerantie waardoor ik (volgens mij) niet veel meer van hasj voel. Kan dit kloppen? Ben van plan alleen hasj te gaan roken , maar om daar wat van te gaan voelen zou ik dus even een tijdje moeten stoppen ( 2 / 3 weken ? ) graag hoor ik advies en of dit zal gaan werken ? gr"
"@psychedelibee dankje voor je reactie. Ik wil graag overstappen op hasj omdat je hier toch wel wat minder lui / sloom van word. Als ik na een pauze van 3 / 4 weken weer begin met zo ongeveer (bijna) dagelijks wat hasj jointjes te roken , zullen de effecten van de hasj dan nog steeds wel goed merkbaar zijn ? Of gaat die tolerantie dsn echt weer zo snel omhoog dat ik maar weer wiet moet roken om stoned te worden ?"
"Ik rook al zo'n 2 en een half jaar elke dag wiet. Dit bevalt me nog steeds prima, maar merk wel dat ik de laatste tijd steeds meer wiet nodig heb om wat stoned te worden. Zo moet ik nu wel 1 dikke joint roken om stoned te worden, voorheen was dit 2 pofjes. Ik ben net begonnen met alleen hasj roken ipv alleen maar wiet. Alhoewel ik niet heel veel van de hasj voel. Zal dit helpen om mijn tolerantie om laag te brengen? Of zal ik dan helemaal moeten stoppen voor ongeveer 1 maand ?"