#1
De lokale shops zeggen hier dat Amnesia haze is. Als ik ga vragen doe maar Amnesia of een lekkere haze zullen ze me gek staan aankijken. Zal het morgen wel aan een bron navragen.
MeejheM zei:1. Is er vraag naar deze informatie?
2. Kun je niet iets uitgebreider of zinvollere informatie bedenken?
3. Hoeveel invloed denk je dat de verzorging van de plant, totdat de droge toppen klaar zijn voor gebruik, heeft op de wiet ten opzichte van de exacte kloon die je daarvoor gebruikt?
4. Hoeveel tijd per dag besteed je eigenlijk aan denken aan/over wiet?
Tijdloos zei:De lokale shops zeggen hier dat Amnesia haze is. Als ik ga vragen doe maar Amnesia of een lekkere haze zullen ze me gek staan aankijken. Zal het morgen wel aan een bron navragen.
MeejheM zei:Cannabis kweken is nog steeds verboden he. die 5 gedoogde plantjes is eigen risico, en waarschijnlijk in stijd met je huurcontract.
MeejheM zei:Dat is een fijne meevaller voor jou dan. elke wietplant is in principe verboden. gedoogbeleid betekent dat het oogluikend toegestaan word, en mensen niet vervolgd worden.
als ze je iets willen maken kunnen ze je er gewoon voor vervolgen, en dat doe ze vaak als ze vermoeden dat je overlast bezorgd, en cannabisplanten het enige zijn waarvoor ze je kunnen vervolgen.
daar komt nog bij dat zelf cannabis telen veel duurder is dan normale hoeveelheden inkopen bij telers. ik denk nog altijd dat niemand echt op dit topic zit te wachten, en ik vind dat je ondertussen wel concrete verschillen tussen de amnesia's moet aantonen, of gewoon het topic laten voor wat het is.
MeejheM zei:ben je boer of necrofiel?
Inderdaad, daarom worden zowel kwekerijen als chemische labs ontruimd, en de distributie vervolgd. gebruik is verboden, maar gebruikers worden niet actief opgespoord en/of vervolgd.Elk lijntje speed of coke is in principe ook verboden?
Het noemen van prijzen is niet toegestaan, maar dat is een veelvoud van wat het hier kost.Cannabis inkopen via de lokale telers? Die vragen hier Modknip per gram voor een middelmatig wietje.
Dat ben jij.Voor diegene die er echt in ge interesseert zijn is het misschien leuk om zelf wat speurwerk te doen, en dit topic aan te vullen met hun informatie?

Psychedelibee zei:Prijzen noemen is niet toegestaan Jixx, aangezien het een semi legaal product betreft voor nu een waarschuwing. Maar niet meer doen dus.
OT Dat Amnesia en Amnesia Haze niet exact hetzelfde kan heel goed. Echter zullen er best shops zijn die Amnesia Haze gewoon Amnesia noemen of andersom, zegt dus allemaal niet zoveel.
Daarbij komt ook nog eens dat shops vaak niet exact de strain verkopen die ze zeggen dat het is. Ze kopen bijvoorbeeld een willekeurige haze soort op van een kweker en noemen het Amnesia omdat ze die altijd op de kaart hebben staan. Zo krijg je dus wellicht iets totaal anders.
Vervolgens heb je van veel strains ook nog verschillende phenotypes, waardoor de ene oogst heel anders kan zijn dan de volgende.
Kortom, tenzij je zelf kweekt en weet waar je zaden vandaan komen heb je dus vaak geen idee wat je exact rookt. Je kunt je echter af vragen hoe erg dat is? Je kunt bij het kopen zelf kijken of de wiet aan je verwachtingen voldoet qua geur, budvorming, etc.
Wacky zei:Hey kijk wat ik allemaal weet ! Goed he ? :P
-Eh sure dude look how we care....![]()
MeejheM zei:Inderdaad, daarom worden zowel kwekerijen als chemische labs ontruimd, en de distributie vervolgd. gebruik is verboden, maar gebruikers worden niet actief opgespoord en/of vervolgd.Elk lijntje speed of coke is in principe ook verboden?
Het noemen van prijzen is niet toegestaan, maar dat is een veelvoud van wat het hier kost.Cannabis inkopen via de lokale telers? Die vragen hier Modknip per gram voor een middelmatig wietje.
Dat ben jij.Voor diegene die er echt in ge interesseert zijn is het misschien leuk om zelf wat speurwerk te doen, en dit topic aan te vullen met hun informatie?
Ik weet niet of ik graag zelf me vlees zou slachten, met name omdat ik niet echt weet hoe dat goed te doen. Maar het zien heb ik zelf echt totaal geen moeite mee, het is nou eenmaal de natuur en goed om je te realiseren dat je een dier eet.MeejheM zei:ik slacht zelf wel eens wat, en sta erecht van te kijken hoeveel mensen er niet tegen kunnen, terwijl het onherkenbaar als beest in de westerse wereld eigenlijk zelfs teveel wordt gegeten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."