Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevolgen bad trip spacecake

Gevolgen bad trip spacecake

22 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je geeft niet aan wat de omgeving is waar je woont. in die van mij is Novadic Kentron de groothandel in verslavngszorg. ze wachtlijsten hier zijn 9 maanden, maar als je met die kennis in huis het landelijke nummer belt blijken er steden in de buurt te zijn waar de zorg maar 3 weken wachtijd heeft.

Datzelfde idee geldt voor GGZ zorg, of de PAAZ op het ziekenhuis. als je belt dat je in crisis zit kan hulp heel erg snel op gang komen, terwijl de officiele kanalen dichtzitten.

verdere tips zijn echt afhankelijk van je situatie betreft zorg die je nu al dan niet hebt, en je omgeving. ik ken eigenlijk alleen mijn regio. succes met drugsinfoteam in elk geval. misschien is dat wel de snelle oplossing.

houdt er wel rekening mee dat je tijdens behandeling waarschijnlijk elke 7 f 14 dagen face 2 face contact hoort te hebben met je behandelaar, daarom is eentje redelijk in de buurt wel aan te raden.

succes. en beterschap.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hopelijk kun je snel bij de psycholoog langs, veel sterkte in ieder geval!
m
mand!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is ook een beetje het probleem met spacecake.
Het is niet te voorspellen wat de uitwerking gaat worden van een stuk cake dat je zelf niet gemaakt hebt en waarvan je niet weet wat er in zit.

Met spacecake kun je maar één kant op, doseren. Je kunt beter later nog wat bijnemen als dat mogelijk is dan direct een te groot stuk te nemen en afwachten wat er gaat gebeuren. De werking valt niet meer terug te draaien en het enige dat je kunt doen is de rit uitzitten.

Maar het kan ook met roken gebeuren. Ik kreeg vroeger een keer een tjilmpie met schimmel kashjmir. Gewoon in een kroeg met vrienden, coffeeshops bestonden nog niet en alles was nog underground. Ik vroeg niet wat er in zat en nam bij aanbod een paar teugen.

Dat heb ik geweten. Volledig van de rel. Gelukkig voor slechts een dag. Maar toch, een bad trip wil je niet nog eens

Succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."