#1
Hallo mensen,
ik ben nu bezig om een ICE wiet zaadje op te kweken, dat gaat goed.
ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik over een paar maanden kan oogsten.
veel filmpjes op youtube die laten zien hoe je moet oogsten gaan over het blowen.
Dan knippen ze de grote blaadjes eraf, dat is dan afval volgens hun.
Vervolgens gaat het hun om de toppen.
Maar ik ga puur voor de wietolie, die ik 5x ga verdunnen.
Met dit als doel kan ik toch alles gebruiken behalve de takken en de wortels?
In de bladeren zit toch ook THC die ik kan extracten?
En als ik oogst moet ik dan de wietplant nog wel op de kop hangen en 2 weken laten drogen, of de bladeren op een gaas of net laten drogen op zolder, of is dat ook alleen als je wiet gebruikt om te blowen?
Ralph
ik ben nu bezig om een ICE wiet zaadje op te kweken, dat gaat goed.
ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik over een paar maanden kan oogsten.
veel filmpjes op youtube die laten zien hoe je moet oogsten gaan over het blowen.
Dan knippen ze de grote blaadjes eraf, dat is dan afval volgens hun.
Vervolgens gaat het hun om de toppen.
Maar ik ga puur voor de wietolie, die ik 5x ga verdunnen.
Met dit als doel kan ik toch alles gebruiken behalve de takken en de wortels?
In de bladeren zit toch ook THC die ik kan extracten?
En als ik oogst moet ik dan de wietplant nog wel op de kop hangen en 2 weken laten drogen, of de bladeren op een gaas of net laten drogen op zolder, of is dat ook alleen als je wiet gebruikt om te blowen?
Ralph