Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, ik ben voor het eerst bezig met het buiten kweken van candy kush. ik ben zo benieuwd wat de opbrengst is. heeft iemand hier ervaring mee? de ene website zegt dat er een opbrengst is van ong. 500 gram per plant en de andere zegt dat het 50 gram is. de ene zegt dat de candy kush ong 80 cm word en de andere 160 cm... zijn wat verschilletjes ik heb de zaadjes in grote potten gestopt van meer dan 11 liter, sommigen zijn 20 liter ik heb tuinaarde gemengd met een ruime hoeveelheid perliet. zijn hier mensen met autoflowers ervaring en wat was jullie opbrengst? en moet ik bijmesten? ik werk op een boerderij ik kan aan paarden-, koeien- en kippenmest komen."
"Goedendag, ik ben net begonnen met het gebruiken van THC. Ik heb last van depressies en ik slaap slaap slecht omdat ik bijna elke nacht nachtmerries heb. via via ben ik aan THC olie gekomen en ik neem nu 3 druppels THC voor ik naar bed ga. en tot nu toe word ik "fatsoenlijk" wakker, niet meer chagrijnig door die nachtmerries. ik heb dit nu 3 nachten gebruikt, en het werkt super. Maar nu: ik kom er maar niet uit met de wetgeving. als ik zelf wiet zaadjes koop en ik kweek 1 of 2 wietplantjes en ik maak zelf THC olie voor eigen gebruik, en ik gebruik het thuis (voor het slapen gaan) ben ik dan strafbaar? zo ja valt er iets te regelen met mijn huisarts? Ik weiger pertinent om die anti depresiva rommel te slikken die een waslijst aan bijwerkingen hebben. of werkt CBD ook voor een goede nachtrust? ik weet dat CBD wel legaal is."
"Psychedelibee zei: En je kunt ook CBD olie eens proberen toch? Als dat werkt is dat een stuk beter voor je aangezien THC ook bijwerkingen heeft en op de lange termijn je depressie juist ook kan versterken. Klik om te vergroten... oh ik wist niet dat THC bijwerkingen had, ik ga daar eens op googlen, bedankt. ik ga nu 2 weken voor dat ik naar bed ga 3 druppels THC gebruiken en dan eens kijken of ik nog steeds goede nachten heb, in ieder geval om het placebo effect uit te sluiten. Daarna 2 weken geen THC olie, eens kijken wat er dan gebeurd. en dan 2 weken CBD olie (die heb ik nog) eens kijken wat voor effect dat heeft. Wacky zei: THC olie is een harddrug volgens de wet, ook als je het zelf kweekt en maakt niet legaal dus. Klik om te vergroten... ok die is duidelijk, het mag niet. maar wat als ik nu naar een coffeeshop ga en ik koop een joint en ik rook die daar op. Dat is toch wel legaal? En als ik het goed gelezen heb zit er wiet in een joint, dus THC en tijdens het roken komt er door de verbranding nog wat extra THC vrij. (Dat heb ik er van begrepen) Dus waarom is THC olie een "probleem" en een joint niet?"
"Hallo mensen, ik ben nu bezig om een ICE wiet zaadje op te kweken, dat gaat goed. ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik over een paar maanden kan oogsten. veel filmpjes op youtube die laten zien hoe je moet oogsten gaan over het blowen. Dan knippen ze de grote blaadjes eraf, dat is dan afval volgens hun. Vervolgens gaat het hun om de toppen. Maar ik ga puur voor de wietolie, die ik 5x ga verdunnen. Met dit als doel kan ik toch alles gebruiken behalve de takken en de wortels? In de bladeren zit toch ook THC die ik kan extracten? En als ik oogst moet ik dan de wietplant nog wel op de kop hangen en 2 weken laten drogen, of de bladeren op een gaas of net laten drogen op zolder, of is dat ook alleen als je wiet gebruikt om te blowen? Ralph"
"Psychedelibee zei: Edit, zie hier de opiumwet. THC staat op lijst 1 en hasj en wiet op lijst 2. Klik om te vergroten... ah ik wou gaan zoeken naar de regels van de wet, maar die heb jij al gevonden. heel erg bedankt, die ga ik later eens rustig doorlezen. Top"
"mikoz zei: zoek maar eens rond op google over drogen van wiet. Van alles te vinden. Succes! Klik om te vergroten... Uiteraard heb ik daar op gezocht, maar het valt mij op dat de focus erg gericht is op de toppen. Zodat je daar een mooie en lekker joint op kan roken, alleen dat interesseert mij niet, het gaat mij om de wiet olie. Wat ik wil weten: Als mijn wietplant klaar is om geoogst te worden en ik laat het 2 weken op een donker warm plekje opdrogen tot dat de stengels makkelijk knappen. dan knip ik de toppen en blaadjes eraf. * Kan ik de grote/lange stengels ook gebruiken om te vermalen? * Als ik bladeren afknip, knip ik dan zo, dat ik alleen maar blad heb of of mag het blad stengel ook mee? De info en filmpjes die ik heb gezien zijn gefocust op joints maken, maar ik heb het idee dat hier wat meer bij komt kijken dan bij het maken van wiet olie."
"Psychedelibee zei: Met welk middel ga je extraheren? En wil je zoveel mogelijk olie of zo geconcentreerd mogelijke olie? Klik om te vergroten... Ik ga met alcohol extraheren. Als ik het goed begrepen heb, heb ik 20 gram wiet nodig om 2 ml olie te extraheren, 2 ml olie meng ik met 8 ml olijfolie, dit kan dan in een 10 ml pipetflesje. ik ben met een zaadje van een ICE wietplant bezig die schijnt 18% THC te bevatten. ik weet niet hoeveel ik kan oogsten, dat bepaald natuurlijk hoeveel flesjes ik kan vullen. dus ik denk dat het antwoord op jouw vraag is: zoveel mogelijk olie ik sliep erg slecht met veel nachtmerries, last van depressies en dat soort geouwehoer en sinds een paar weken gebruik ik 3 druppels THC olie (verdunning 1 op 5) en ik slaap weer super, ik koop de THC olie nu, maar ik ga het nu zelf kweken."
"Ah kijk daar heb ik wat aan, dankjewel Psychedelibee"