#1
Re: welke coffeeshop is goed in Leiden(noob/newbie vriendeli
En?
En?
Bee zei:Je kunt ook vragen of ze zelf cake/koekjes verkopen. Dan hoef je zelf niet aan te kloten en ben je goedkoper uit (althans, hier is dat wel zo). En dan weet je ook zeker dat het effect zal hebben![]()
Met wiet eten is het lastig om precies de juiste dosering te krijgen inderdaad. Te weinig is saai, maar teveel is echt niet leuk inderdaad.Bee zei:Klopt, wiet eten is echt tien keer intenser dan wiet roken. Ook omdat je met blowen makkelijker kan "doseren". Als je het eet niet, dan is het te veel, precies goed of te weinig. Maar als het eenmaal begint zit je er aan vast voor enkele uren (Laatste keer bij mij duurde het ongeveer 8 u) Teveel eten is echt geen pretje. Ik ben een keer heel slecht gegaan op (teveel) hasj, gelukkig was ik nog rationeel als in "dit komt door die koekjes en gaat zo weer over" maar ik vraag me af of je dat nog kunt bedenken als je het voor het eerst ervaart.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."