Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlunt roken, tips?

Blunt roken, tips?

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien een andere soort sigaar?
Bekende merken zijn ZigZags, backwood en white owl.

Je zou er ook eventueel wat kief in kunnen stoppen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
kokosmakroon900 zei:
Je kan natuurlijk ook hasj met wiet alleen roken zonder extra tabak.
Klik om te vergroten...
Ja dat kan natuurlijk ook inderdaad.
v
vinceremaculatoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mede-drugsgebruikers,
Ik heb al wel eens een (normale) blunt gerookt, maar ben er nu een beetje op uit gekeken, en vraag me daarom af hoe jullie je blunts roken. Misschien dat ik iets fout doe, en dat jullie tips hebben om een lekkere blunt te draaien. Is het bijvoorbeeld een goed idee om hasj en wiet in de blunt te doen? Waarom wel/niet?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat grappig, weer wat geleerd! Ik moest het woord blunt opzoeken want ik kende het niet.
Smaakt dat nou lekkerder dan in een normale joint? Ik zelf heb ooit eens een sigaar gerookt en ik had echt bijna eleastieken nodig om mijn broekspijpen dicht te binden. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
v
vinceremaculatoLid
01-01-2024, 00:00
#5
kokosmakroon900 zei:
Misschien een andere soort sigaar?
Bekende merken zijn ZigZags, backwood en white owl.

Je zou er ook eventueel wat kief in kunnen stoppen.
Klik om te vergroten...

Wat is volgens jou het beste merk? Misschien een rare vraag, maar wat is 'kief'?
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vinceremaculato zei:
kokosmakroon900 zei:
Misschien een andere soort sigaar?
Bekende merken zijn ZigZags, backwood en white owl.

Je zou er ook eventueel wat kief in kunnen stoppen.
Klik om te vergroten...

Wat is volgens jou het beste merk? Misschien een rare vraag, maar wat is 'kief'?
Klik om te vergroten...

Ik rook zo goed als nooit blunts, maar als ik het doe, doe ik het met ZigZags.

Kief zijn de trichomen van de plant, als je toppen op een een rooster legt met fijne mazen en het heen en weer beweegt komt het er aan de onderkant uit. Het is als het ware de hars van de plant, en is sterker dan wiet.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 1 keer een blunt gerookt met zo'n bruin tabakblaadje.
Ik vond de smaak best lekker en ik was redelijk stoned.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er een paar op Lowlands gerookt een paar jaar geleden. Ik vind ze smerig, doe mij maar een normale joint :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind blunts best lekker, maar rook het eigenlijk nooit meer omdat ik het teveel gedoe vind.

kokosmakroon900 zei:
Kief zijn de trichomen van de plant, als je toppen op een een rooster legt met fijne mazen en het heen en weer beweegt komt het er aan de onderkant uit. Het is als het ware de hars van de plant, en is sterker dan wiet.
Klik om te vergroten...
Kief is gewoon hasj die niet geperst is. En hasj is alleen sterker dan wiet wanneer het ook van een vergelijkbaar wiet soortje af komt. Marrokaanse hasj en dus ook marrokaanse kief is minder sterk dan nederwiet bijvoorbeeld.

Ik snap overigens het nut van hasj in een blunt niet zo, want een blunt hoor je puur te roken en dat gaat natuurlijk niet met hasj. Dus dan zou je er nog tabak bij moeten doen, maar een blunt met tabak er in wordt echt wel heel zwaar op de keel.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Ik vind blunts best lekker, maar rook het eigenlijk nooit meer omdat ik het teveel gedoe vind.

kokosmakroon900 zei:
Kief zijn de trichomen van de plant, als je toppen op een een rooster legt met fijne mazen en het heen en weer beweegt komt het er aan de onderkant uit. Het is als het ware de hars van de plant, en is sterker dan wiet.
Klik om te vergroten...
Kief is gewoon hasj die niet geperst is. En hasj is alleen sterker dan wiet wanneer het ook van een vergelijkbaar wiet soortje af komt. Marrokaanse hasj en dus ook marrokaanse kief is minder sterk dan nederwiet bijvoorbeeld.

Ik snap overigens het nut van hasj in een blunt niet zo, want een blunt hoor je puur te roken en dat gaat natuurlijk niet met hasj. Dus dan zou je er nog tabak bij moeten doen, maar een blunt met tabak er in wordt echt wel heel zwaar op de keel.
Klik om te vergroten...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Skuff

Je kan natuurlijk ook hasj met wiet alleen roken zonder extra tabak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."