Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede-drugsgebruikers, Ik heb al wel eens een (normale) blunt gerookt, maar ben er nu een beetje op uit gekeken, en vraag me daarom af hoe jullie je blunts roken. Misschien dat ik iets fout doe, en dat jullie tips hebben om een lekkere blunt te draaien. Is het bijvoorbeeld een goed idee om hasj en wiet in de blunt te doen? Waarom wel/niet?"
"kokosmakroon900 zei: Misschien een andere soort sigaar? Bekende merken zijn ZigZags, backwood en white owl. Je zou er ook eventueel wat kief in kunnen stoppen. Klik om te vergroten... Wat is volgens jou het beste merk? Misschien een rare vraag, maar wat is 'kief'?"