Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoly Cross draaien

Holy Cross draaien

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik weet dat je wel een gaatje moet prikken in de ''arm'' van het kruis. Anders rook je alleen de hoofdjoint en niet de zijtakken.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow,

Nog nooit zo stoned geweest volgens mij. We hebben toen we nuchter waren gelijk 2 holy crosjes gedraaid. We waren met zn 4e en dus 4 jonko's. Het was bij de 1e nog leuk, de 2e was niet grappig meer.

Helaas geen foto, aankomende keer zal ik een foto maken, we willen dit wel vaker doen. We hadden al bedacht iedere donderdag avond (dan kunnen we allemaal) word knutselavond XD.

Btw, jonge kaas met mosterd is echt een aanrader als je stoned bent.

Peace :stoned:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Vanavond ben ik van plan het goed aan te pakken en een holy cross te draaien of iets anders.

Ik heb op youtube een aantal filmpjes bekeken en het moet zeker te doen zijn. Zijn er mensen die hier ervaring in hebben toevallig en wat tips en tricks kunnen geven?

Peace :stoned:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
OMG! Wat gaaf! Ik heb daar echt nog nooit vam gehoord, laat staan gezien! Rookt dat nou anders? Zwaarder trekken of niet? En wat is het precieze doel er van om het zo te roken? (Ik neem aan dat er wiet of hasj in gaat) vergeleken een gewone joint?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga je voor deze? :P


Maar zelf nooit gedaan omdat ik dat soort dingen eigenlijk altijd te veel moeite vind. Maar als ik die filmpjes bekijk of youtube zou het niet heel moeilijk moeten zijn, vooral net iets meer moeite dan een gewone joint.

Deel je nog een foto van het resultaat oortjes?

Dunnetjess33 zei:
En wat is het precieze doel er van om het zo te roken?
Klik om te vergroten...
Dat soort creaties zijn toch vooral om de leuk uiteindelijk, die speciale joints zijn vaak wel wat groter dan een normale joint maar je kunt voor hetzelfde effect natuurlijk ook gewoon een grotere joint of meerdere joints draaien.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is een heel kunstwerk joh op die foto! :hearteyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rook je trouwens niet veel papier dan? (Vloe) zijn die verbindingen met extra vloe gemaakt?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ze wel eens gedraaid, zelf die ik dit door een gat te maken in de vloei met een naald, er een dunnere joint door heen drukken en weer met een naald een gat in het midden van die joint die er doorheen gaat te maken. Maar tbh, ik vind het te veel geknutsel voor een joint. Draai dan liever extra grote joints als ik toch aan het knutselen ben :P. Maar het is inderdaad wel leuk om eens te doen, ook leuk om andere dingen te proberen als een tulp enzo.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
In de beginjaren ooit een mooie gerold. 3 joints samen in elkaar laten draaien zoals een spiraal. Onderaan tip rond de 3 tips. Afwerken met wat plakrandjes. Veel rookplezier!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, ik vind het erg kunstig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."