#1
Er zijn zoetere soorten wiet , vind de vaak wat duurdere haze en vaak precies goed.
Smaken verschillen en ook per persoon tot persoon. . Probeer een duurde er dan standaard ww of amnesia. Dan vind ik ze persoonlijk het lekkerst![:wink:]()
Smaken verschillen en ook per persoon tot persoon. . Probeer een duurde er dan standaard ww of amnesia. Dan vind ik ze persoonlijk het lekkerst