Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofd Tript na tijdje niet geblowd te hebben

Hoofd Tript na tijdje niet geblowd te hebben

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo heb een vraag wat ik al een tijdje heb ik gebruik al bijna 2 jaar wiet en hasj maar de laaste tijd vooral als ik een tijdje niet geblowd heb eigelijk bijna altijd als ik een tijdje niet geblowd heb begint me hoofd vaak erg te trippe gebeurt er van alles daar en hoofdpijn dan en dan denk ik zo van aarrgh en kan niet elke dag blowen door werk werk 2 x per week en ik en me vrienden hebben niet altijd geld en me pa weet niet dat ik blow wist wel ben gepakt vorige week maar heb gezegt ben gestopt want anders zou ie me het huis uit trappen :tearsofjoy: weet niet zeker of ie echt zou doen maar ben dus paar dagen gestopt maximaal een week maar heb het niet volgehouden heb tog weer paar dagen geleden een joint genomen maar idd anyway als ik een tijd niet rook gaat me hoofd erg trippen en hoofdpijn enz wat is dat precies en hoe kom ik er van af zelfs als ik typ tript het soms
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou je misschien leestekens willen gebruiken? Het is echt heel lastig lezen en behrijpen zo. Nu is het moeilijk te zien waar je zin eindigt en de volgende begint.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoofd tript. Wat betekent dat?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kom helemaal in de war van deze lap tekst...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij bedoelt hij dat hij verslaafd begint te raken, maar geen geld en/of toestemming van de ouderlijke macht heeft om zijn verslaving voort te zetten. Da's wel zuur.
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Zou je misschien leestekens willen gebruiken? Het is echt heel lastig lezen en behrijpen zo. Nu is het moeilijk te zien waar je zin eindigt en de volgende begint.
Klik om te vergroten...

Ja tuurlijk maar wat zijn lees tekens en hoe gebruik je ze hier
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Punten en komma's enzo. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Leesteken
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mehmet189 zei:
Hallo heb een vraag wat ik al een tijdje heb
ik gebruik al bijna 2 jaar wiet en hasj.
maar de laaste tijd vooral als ik een tijdje niet geblowd. heb eigelijk bijna altijd als ik een tijdje niet geblowd heb. begint me hoofd vaak erg te trippe soort van flippen gebeurt er van alles daar en hoofdpijn dan en dan denk ik zo van aarrgh en kan niet elke dag blowen door werk werk 2 x per week en ik en me vrienden hebben niet altijd geld en me pa weet niet dat ik blow wist wel ben gepakt vorige week maar heb gezegt ben gestopt want anders zou ie me het huis uit trappen :tearsofjoy: weet niet zeker of ie echt zou doen maar ben dus paar dagen gestopt maximaal een week maar heb het niet volgehouden heb tog weer paar dagen geleden een joint genomen maar idd anyway als ik een tijd niet rook gaat me hoofd erg trippen en hoofdpijn enz wat is dat precies en hoe kom ik er van af zelfs als ik typ tript het soms
Klik om te vergroten...
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dunnetjess33 zei:
Zou je misschien leestekens willen gebruiken? Het is echt heel lastig lezen en behrijpen zo. Nu is het moeilijk te zien waar je zin eindigt en de volgende begint.
Klik om te vergroten...

Zo beter?
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...


Gwn tript uhh flipt hoofdpijn fucked up in je hoofd voelen als je een paar dagen niet meer geblowd hebt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
afkickverschijnselen...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mehmet189 zei:
Psychedelibee zei:
En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...


Gwn tript uhh flipt hoofdpijn fucked up in je hoofd voelen als je een paar dagen niet meer geblowd hebt
Klik om te vergroten...
Het is maar wat je trippen wilt noemen...

Je bent in ieder geval duidelijk verslaafd aan wiet als ik het zo lees.
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Mehmet189 zei:
Psychedelibee zei:
En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd.
Klik om te vergroten...


Gwn tript uhh flipt hoofdpijn fucked up in je hoofd voelen als je een paar dagen niet meer geblowd hebt
Klik om te vergroten...
Het is maar wat je trippen wilt noemen...

Je bent in ieder geval duidelijk verslaafd aan wiet als ik het zo lees.
Klik om te vergroten...

Fuck maar vroeger had ik het pas over 3 dagen maar sinds ik het welis met alcohol combineer heb ik het meer/vaker gisteren blowtje gerookt vandaag niet en heb het al weer hoor
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
Klik om te vergroten...
En het niet vervangen met iets anders. Een stop op drugs in zijn geheel zou ik doen.

Laat je het horen als het slechter of beter word ?
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
Klik om te vergroten...
En het niet vervangen met iets anders. Een stop op drugs in zijn geheel zou ik doen.

Laat je het horen als het slechter of beter word ?
Klik om te vergroten...
Psychedelibee zei:
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
Klik om te vergroten...

Drugs doe ik sowieso niet alleen wiet en hasj
Laat ik zeggen softdrugs
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
Klik om te vergroten...

Was in deze kerst vakantie 1 week of meer gestopt.
Maar daarna paar dagen geleden had ik wat alcohol gedronken en tog maar daarna een wiet joint gerookt met me vrienden. Iedereen ze eigen joint :grin: maar sinds dien ben ik weer ( verslaafd ) terwijl ik een week of meer gestopt was en er ( bijna ) geen last meer van had.
Vroeger/meestal had ik pas last na 3 dagen niet geblowd te hebben.
Maar had gisteren een wiet joint gerookt en kreeg vandaag al weer last uitendelijk heb ik een paracetamol genome toen ging het wel beter :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mehmet189 zei:
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
Klik om te vergroten...
En het niet vervangen met iets anders. Een stop op drugs in zijn geheel zou ik doen.

Laat je het horen als het slechter of beter word ?
Klik om te vergroten...
Psychedelibee zei:
Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen.
Klik om te vergroten...

Drugs doe ik sowieso niet alleen wiet en hasj
Laat ik zeggen softdrugs
Klik om te vergroten...

Ik ga nu misschien flauw doen maar alcohol is ook harddrugs. En ook al zou je 'alleen softdrugs' gebruiken kan dat je ook wel in de problemen brengen hoor. Softdrugs zijn niet altijd zo onschuldig als men beweerd. En als je maar 1 week niet heb geblowd ben je nog lang niet van je verslaving af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."