Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGa vaak bad, hoe voorkomen?

Ga vaak bad, hoe voorkomen?

28 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmmz zou kunnen weet zelf het fijne er niet van probeer ook maar leegte te vullen :wink:

Ben zelf gestopt met het roken van sigaretten en merk krijg nu iedere ochtend een shagrush bij mijn eerste joint.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha ik probeer die leegte ook maar weer te vullen met wat ik weet.

En ja, ik rook ook alleen tabak bij een joint en merk die nicotine ook altijd vrij hard.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voornamelijk omdat na 10 minuten die nicotine rush is verdwenen, en zoete dingen het menselijk brein wat geruststellen.

Het kan wel erg goed helpen tegen wegtrekkers wanneer iemand blowt en nog niets of weinig heeft gegeten.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rook gewoon zo weinig dat je er egeinlijk bijna niks van voelt, neem de volgende keer 3 trekjes meer en de keer daarna weer en ga zo door tot je net genoeg ervan voelt om het naar je zin te hebben.
D
DadalifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had van een vriendin van me gehoord dat je altijd als je blowt een pakje dextro (geconcentreerd druivensuiker voor degene die het niet weten :) ) in je jaszak hebben
Als je dan voelt dat je bad gaat gewoon dextro nemen
binnen 10 minuten ben je weer klaar om verder te gaan :rock:
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik raad je echt aan om inderdaad zoals de anderen zeggen een zwakkere wiet te gebruiken, des te meer indica dominanter, hoe beter :P

Plus koop een goed verdampertje, een 'Magic Flight Launch Box' is een goede draagbare verdamper (alleen voor wiet, geen hasj dan gaat het filter verstopt raken), zo bespaar je enorm veel wiet en dat meen ik echt, plus het effect komt veel rustiger aan dan dat als je het rookt, dus kijk uit niet meteen alles gebruiken omdat je niet meteen wat voelt :P
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een andere soort zou je kunnen proberen, maar nou vind ik zelf sativa of haze toch wel de leukste wietsoort en volgens mij vind jij dat belangrijk, het leuk hebben. Bad gaan kan zeker door wiet komen, maar de misselijkheid heb ik persoonlijk heel erg van tabak, dus probeer minder tabak, of zelfs puur door een bong of pijpje, rookt minder leuk maar het effect is ook meteen stukken leuker en bovendien kan je zo met weinig wiet al heel lekker gaan.

Het aller aller belangrijkste is. zoals oortjes zegt, de setting. Neem wat lekkers mee en sowieso aaaaltijd wat te drinken meenemen. Waar ik zelf gegarandeerd goed op ga, is een leuk plan. Lekker naar de stad gaan of gewoon iets leuks ondernemen terwijl je high bent, dan heb je het hartstikke leuk en denk je minder aan dat bad gaan.

Laat ons weten hoe het nu gaat en smoke ze :stoned:
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Wat meer suikers tot je nemen.... een indica'tje proberen of 50/50?
Hasj kan ook een oplossing brengen....evenals wat minder tot geen tabak erbij gooien.
Klik om te vergroten...

ja man vroeger ging ik welis bad als ik niks gegeten had en niet echt lekke4lr voelde en wiet ging smoke ben na hasj overgestapt als ik niks eet en ik smoke hasj niks aan de hand voel me alleen juist stonder als ik niks eet soms rook ik wel wat wiet maar dan eet ik gewoon goed komt alles goed
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles gaat om de set&setting.

Probeer een andere soort of ga over op de hasj. Laat je in de shop informeren over welke het beste voor je is.
Zorg ervoor dat je op een chille plek zit waar je je vertrouwd voelt en goed gegeten hebt. Ook kan wat drinken en eten meenemen geen kwaad. Ik heb standaard een flesje water in me tas zitten, als ik weet dat ik ga blowen neem ik soms ook wat eten mee.
Alles zit in je koppie, drugs versterkt je gevoelens en emoties, dus ook de gedachte ''ik ga bad''.
Zelf research doen om meer te weten te komen over wiet is ook fijn, kan je dingen beter uitleggen aan jezelf in je hoofd.

Stop anders even 1-2 weken met blowen en start daarna met een schone lei.

Prijs de heer, rook wat meer :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."