Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hay Ik blow al ong een half jaar met mijn vriend mee. We roken gewoon samen 1 joint op, hij iets meer dan ik. Ik weet niet precies wat ie erin doet en hoeveel, wel dat het haze is. Toen ik ermee begon ging het gewoon prima en ik had alleen maar prettige gevoelens. Sinds een paar maanden is dat heel erg veranderd. Ik ben echt heel vaak flink bad gegaan. Ik word dan heel misselijk en geef wel 5-10x over(meestal niet met veel kots ofzo). Ben ook vaak flauwgevallen ervan. Natuurlijk is dit niet de bedoeling en wil ik niet meer, Maar hoe kan ik het voorkomen? En hoe gaat die misselijkheid het snelst over? Ik weet dat je genoeg gegeten moet hebben van te voren en alcohol erbij is ook niet echt prettig. Ik let hier ook meestal op, maar dan heb ik het nog vaak genoeg."
"PepTalk zei: En het belangrijkste: Maak je zelf niet gek door er constant aan te denken. ''Ga ik deze keer weer bad?''' ''Ohnee ik begin weer misselijk te worden'' De werking van wiet speelt heel erg in tussen je oren, alles kan gebeuren zolang je het zelf gelooft. En naast alle andere tips: Rook gewoon wat minder. Desnoods maar 1 of 2 hijsjes. Klik om te vergroten... Ja k merk ook dat als ik blow ik er wel veel aan denk, niet constant maar wel ff. Ook als de rook inadem of ruik dan voel ik meteen een misselijk gevoel, gewoon omdat ik er aan denk. En dat minder blowen doe ik mijn best voor en meestal neem ik ook wat minder, en als ik het aan voel komen stop ik sowieso."
"Dit heb ik inderdaad al op veel site's gelezen. Maar aangezien die ervaring die ik had de zaak wel wat veranderd heb ik het hier alsnog gevraagd. Ik hoop nog op andere reacties"
"Blckbrd_ zei: "Meten is weten" -Wat is je bloeddruk in normale omstandigheden? Wat noem je 'hoog'? -Blijft je bloeddruk 'hoog', +9-12 uur na laatste MDMAdosis, en hoe hoog? -Heb je van een cardio-vasculair specialist of dokter, na onderzoek, ooit te horen gekregen dat je een probleem hebt? XTC (MDMA), of eender welke amphetamine-achtigen kunnen gevaarlijk zijn voor degenen met een zwak hart en/of cardio-vasculair systeem. Het is normaal dat bij gebruik van amphetamine-achtigen de bloeddruk stijgt, en het hartritme drastisch verhoogt. Je 'overclocket' je systeem tijdelijk: je laat je systeem best testen op conditie vooraleer je serieus "gas gaat geven". Klik om te vergroten... De laatste keer dat ik hem liet meten was ie bijna normaal. Ongeveer 130. Volgens internet is dat precies goed. Maar volgens mijn dokter voor mijn leeftijd nog wat te hoog. Ik verwacht dat hij inmiddels nog wat gedaald is, dus hij zal op het randje zitten. Verder heb ik geen hartproblemen."
"Hallo, Ik wil binnenkort een kwartje van xtc pil uitproberen samen met mijn vriend(hij heeft al een keer eerder gebruikt). Wel heb ik een verhoogde bloeddruk, en er staat op internet dat dat niet goed samen gaat. Nu heb ik laatst ook cocaïne icm alcohol en wiet gebruikt. Toen had ik helemaal geen last van mijn hart. Ik wist niet dat de bovenstaande dingen ook bloeddrukverhogend zijn. In hoe verre is het gevaarlijk om xtc te gebruiken met een hoge bloeddruk? Zijn er mensen met ervaring met een hoge bloeddruk? X"