Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietthee zonder vet

Wietthee zonder vet

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uit je bericht maak ik op dat je de vraag stelde nadat je de thee al op had. Heb je er iets van gemerkt uiteindelijk?
D
DjouryyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Zojuist heb ik een kopje wietthee gemaakt, maar ik ben een vet ingrediënt (bijv. boter, melk, etc.) vergeten. Daarnaast is de wiet per ongeluk in het hete water terechtgekomen..

Kan dit kwaad wat betreft het stoned worden? Anders heb ik zojuist een gram wiet verkloot :rolleyes:

Thanks alvast!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het vet zorgt ervoor dat de THC word opgenomen.. Mogelijk voel je dus niets van de thee, en kan je de wiet net zo goed roken als het droog is of opnieuw thee of (volle) melk maar dan wel met iets vets maken.

Het is niet gevaarlijk maar grote kans dat er (zo goed als) niks is opgenomen in de thee. En alles nog in de wiet zit.

Maar een manier om er achter te komen.

Enjoy!
D
DjouryyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt nog beiden voor jullie reacties!

Psychedelibee zei:
Uit je bericht maak ik op dat je de vraag stelde nadat je de thee al op had. Heb je er iets van gemerkt uiteindelijk?
Klik om te vergroten...
De thee hadden we inderdaad al op toen ik dit bericht postte. Helaas hebben we niks gemerkt van het effect, maar nu weten we dus waar het aan ligt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad. Als je het met thee wilt doen zou ik thee met melk maken, anders wordt het niks.

Pas op dat je het niet stuk kookt he! Graad of 80 is ideaal uit m'n hoofd.
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgende keer gewoon bodempje chcomel au bain marie verwarmen (pan chocomel in een pan met kokend water) met wat hash erin. de hash laten smelten in de chocomel en ongeveer 30 minuutjes verwarmen. Zorgen dat de steelpan niet de bodem van de andere pan raakt, als het te heet wordt verbrand je wiet.

Als je wiet gebruikt in de chocomel eerst even alle wiet eruit filteren met een zeef anders drijven er er van die takken in je chocomel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."