#1
Hallo allemaal!
Ik heb enkele jaren geleden eens wietbonbons gegeten. De eerste keer had ik een hele genomen, vraag mij niet hoeveel er in zat want ik had ze kado gehad. Ze kwamen uit de coffeeshop dus zullen t geen mega sterke zijn geweest. De eerste keer dus met die hele ben ik 4 uren doodziek geweest. Misselijk, draaierig, duizelig en algemeen beroerd. Toen zei een kennis dat ik dus gewoon te veel had gehad en dus de volgende keer een halve moest nemen. Zo gezegd zo gedaan. Ik vind namelijk het roken van wiet erg fijn dus wilde graag ook een goede ervaring met wiet eten. Ik had er zo veel goede verhalen over gehoord.
En toen gebeurde precies hetzelfde.. Wel iets minder beroerd en als ik stil bleef zitten ging het wel en voelde ik me ook wel lekker en vooral crea, ook was mijn lichaam 'lekker gloeierig warm'. Maar ECHT leuk? Niet echt nee. Die zelfde kennis zei dat ik er dan gewoon niet tegen kan.
Ik had het dus ook geaccepteerd maar toch is de nieuwsgierigheid terug. (Raar eigenlijk als je 2x een slechte ervaring had)
Mijn vraag is of het verschil uit maakt of je wietbonbons eet of hasjmelk drinkt. Dus is er een kans dat hasjmelk anders valt en ik daar wel tegen kan? Of werkt dat na het klaarmaken hetzelfde? Want dan ga ik het niet doen. Bedankt alvast!
Ik heb enkele jaren geleden eens wietbonbons gegeten. De eerste keer had ik een hele genomen, vraag mij niet hoeveel er in zat want ik had ze kado gehad. Ze kwamen uit de coffeeshop dus zullen t geen mega sterke zijn geweest. De eerste keer dus met die hele ben ik 4 uren doodziek geweest. Misselijk, draaierig, duizelig en algemeen beroerd. Toen zei een kennis dat ik dus gewoon te veel had gehad en dus de volgende keer een halve moest nemen. Zo gezegd zo gedaan. Ik vind namelijk het roken van wiet erg fijn dus wilde graag ook een goede ervaring met wiet eten. Ik had er zo veel goede verhalen over gehoord.
En toen gebeurde precies hetzelfde.. Wel iets minder beroerd en als ik stil bleef zitten ging het wel en voelde ik me ook wel lekker en vooral crea, ook was mijn lichaam 'lekker gloeierig warm'. Maar ECHT leuk? Niet echt nee. Die zelfde kennis zei dat ik er dan gewoon niet tegen kan.
Ik had het dus ook geaccepteerd maar toch is de nieuwsgierigheid terug. (Raar eigenlijk als je 2x een slechte ervaring had)
Mijn vraag is of het verschil uit maakt of je wietbonbons eet of hasjmelk drinkt. Dus is er een kans dat hasjmelk anders valt en ik daar wel tegen kan? Of werkt dat na het klaarmaken hetzelfde? Want dan ga ik het niet doen. Bedankt alvast!