Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlachten na gebruik van wiet

Klachten na gebruik van wiet

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
flippiebLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gaat dan om silver haze gehaald bij de shop. Ben er nog niet mee naar de huisarts geweest omdat ik er buiten het blowen om geen last van heb. Ik had wel gelezen dat als je de takjes niet goed eruit haalt, je ook hoofdpijn kan krijgen. En ja ik drink genoeg. Tijdens/na het blowen zelfs een stuk meer
f
flippiebLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb even een kort vraagje. Ik rook nu ongeveer al 1 jaartje om de zoveel tijd een joint. De afgelopen weken heb ik na het roken pijn in mijn achterhoofd.. Mijn vraag is of sommige van jullie dit ook hebben ervaren? Is er tevens iets wat ik kan doen om dit te voorkomen? Ik maak me hier redelijk zorgen over. Ik hoor het wel
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drink je genoeg overdag of tijdens het blowen? Haal je jou wietjes bij de shop of bij de lokale dealer? Ik heb dit al es gehoord met bewerkte wiet maar blijft gissen of het effectief van de wiet afkomstig is. Al es voorgelegd bij de huisarts?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer eens een lichtere variant.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb altijd last van bonkende koppijn &achterhoofd.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefhebbertje zei:
Ik heb altijd last van bonkende koppijn &achterhoofd.
Klik om te vergroten...

Het kan van de takjes komen van de wiet komen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ow echt?
Ik draai nooit zelf en die gasten doen het langer.
Dus ga ervan uit dat ze weten wat ze doen
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugs zal hoedanook een belangrijk deel zijn van het capitalistische systeem. Niet verwonderlijk dat ook de coffeeshops zoveel mogelijk winst willen halen uit hun planten en dus mindere kwaliteitsproducten in hun joints draaien
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet nog wel van heel vroeger (1980) dat er heel veel zaadjes in de weed zaten,
en rookte je die dan mee, in zijn geheel of tot kleine stukjes geperst, dan kreeg ik
ook hoofdpijn. Kan me zo voorstellen dat bij voor gedraaide joints, ze fijn gemaalde
takjes en zaadjes meedraaien. Wat hoofdpijn kan veroorzaken. Misschien moet je
eens in een andere koffie shop kopen, of zelf draaien. Laatste eigenlijk altijd beter
omdat je dan ook zelf je hoeveelheid weed kan bepalen.

Veel succes,
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
leveldesigner zei:
Kan me zo voorstellen dat bij voor gedraaide joints, ze fijn gemaalde
takjes en zaadjes meedraaien.
Klik om te vergroten...
Zaadjes in wiet uit de coffeeshop komt eigenlijk vrijwel niet meer voor tegenwoordig. En aangezien ze voorgedraaide joints meestal van het gruis wat overblijft in de bak draaien zullen daar dus ook geen zaadjes in zitten, takjes kan wel heel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."