Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het gaat dan om silver haze gehaald bij de shop. Ben er nog niet mee naar de huisarts geweest omdat ik er buiten het blowen om geen last van heb. Ik had wel gelezen dat als je de takjes niet goed eruit haalt, je ook hoofdpijn kan krijgen. En ja ik drink genoeg. Tijdens/na het blowen zelfs een stuk meer"
"Hallo, Ik heb even een kort vraagje. Ik rook nu ongeveer al 1 jaartje om de zoveel tijd een joint. De afgelopen weken heb ik na het roken pijn in mijn achterhoofd.. Mijn vraag is of sommige van jullie dit ook hebben ervaren? Is er tevens iets wat ik kan doen om dit te voorkomen? Ik maak me hier redelijk zorgen over. Ik hoor het wel"