Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjbrownie

Hasjbrownie

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kun je misschien een foto laten zien?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
vandaag heb ik een hasjbrownie van een toerist of een straat dealer gekocht
Hij had allemaal shit bij zich ook condooms viagra etc verkocht alles voor 2 euro
Die hasjbrownie is in verpakking met hasjbrownie erop
Kan ik dit vertrouwen??
Of kan er allerij andere troep in gedaan zijn? Dus kan ik het eten of niet?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe bedenk je het om een hasj brownie op straat te kopen... Dat doe je toch gewoon in de coffeeshop of je maakt er zelf een.

En die foto mag je niet plaatsen, dat is speculeren en daar staan sancties op! Check de forumregels!

Of het te vertrouwen is? Hoe moeten wij dat nou weten? En waarom vraag je dat achteraf?

Ik zou het niet opeten, maar ik had hem ook al niet gekocht zoals ik al duidelijk heb gemaakt. Domme actie om het te kopen, slim is het nu je verlies te nemen en het gewoon weg te gooien.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
HardstyleGabber zei:
Kun je misschien een foto laten zien?
Klik om te vergroten...
Ik stuur in privé is dat ook tegen de regels?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Hoe bedenk je het om een hasj brownie op straat te kopen... Dat doe je toch gewoon in de coffeeshop of je maakt er zelf een.

En die foto mag je niet plaatsen, dat is speculeren en daar staan sancties op! Check de forumregels!

Of het te vertrouwen is? Hoe moeten wij dat nou weten? En waarom vraag je dat achteraf?

Ik zou het niet opeten, maar ik had hem ook al niet gekocht zoals ik al duidelijk heb gemaakt. Domme actie om het te kopen, slim is het nu je verlies te nemen en het gewoon weg te gooien.
Klik om te vergroten...

Sorry wist ik niet. Zie vaker foto's van drugs hier dus dacht dat het mocht.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh my, dat zou ik zeker niet opeten nee. :openmouth:
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
HardstyleGabber zei:
Sorry wist ik niet. Zie vaker foto's van drugs hier dus dacht dat het mocht.
Klik om te vergroten...

En wat van privé mag dat wel?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koes zei:
En wat van privé mag dat wel?
Klik om te vergroten...
Denk het niet. Al wil je het zeker weten moet je even de regels doorlezen. https://drugsforum.nl/help/terms
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zonde van je geld. Gooi aub weg! Je weet niet wat er in zit en als er wel wiet in zit hoeveel. Ja er kan vergif in zitten maar dat hieft niet. Beter koop je het in de shop of maak je het zelf, zoals Psychedelibee zegt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
HardstyleGabber zei:
Denk het niet. Al wil je het zeker weten moet je even de regels doorlezen. https://drugsforum.nl/help/terms
Klik om te vergroten...
De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
Klik om te vergroten...
Snap ik heel goed, zal het niet meer doen. Dus als ik het goed begrijp mag een foto wel. Als er geen informatie over wordt gevraagd?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
HardstyleGabber zei:
Dus als ik het goed begrijp mag een foto wel. Als er geen informatie over wordt gevraagd?
Klik om te vergroten...
Het is niet dat een foto per definitie niet mag, maar op het moment dat de foto dient ter informatie over de kwaliteit staan we het sowieso niet toe. Dit geldt zowel voor de vraag naar de mogelijke kwaliteit, maar ook voor de situatie waarin bijvoorbeeld iemand zijn pil zou hebben getest en de uitslag hiervan deelt.

Een foto van grote hoeveelheden staan we ook niet toe, omdat dit weer tot verkoop zou kunnen uitlokken.

Uiteindelijk bekijken we het een beetje per situatie, uitgangspunt hierbij is uiteraard altijd of het mogelijk tot een overtreding van de forumregels zou kunnen leiden.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Het is niet dat een foto per definitie niet mag, maar op het moment dat de foto dient ter informatie over de kwaliteit staan we het sowieso niet toe. Dit geldt zowel voor de vraag naar de mogelijke kwaliteit, maar ook voor de situatie waarin bijvoorbeeld iemand zijn pil zou hebben getest en de uitslag hiervan deelt.

Een foto van grote hoeveelheden staan we ook niet toe, omdat dit weer tot verkoop zou kunnen uitlokken.

Uiteindelijk bekijken we het een beetje per situatie, uitgangspunt hierbij is uiteraard altijd of het mogelijk tot een overtreding van de forumregels zou kunnen leiden.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitleg! Het is nu duidelijk voor me :)
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad ik wou het eerst aan een vriend van me geven. maar als er vergif in zit en hij gaat dood dat wil ik niet op me geweten hebben dus gooi het beter weg
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
Klik om te vergroten...
Oke gooi de cake gewoon weg maar stuur hem nog wel ff de foto dat mag toch?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry maar heel erg dom
Je koopt toch geen eten van een straatdealer die je niet eens kent wat Psychedelibee en Dunnetjess Zeggen ik zeg het nogmaals er kan vergif of zo iets in zitten ik heb het zelf mee gemaakt voordat ik blowde had me neef een spacecake gekocht bij een straatdealer eindstand hij beland in het ziekenhuis hij is gelukkig optijd gered gelukkig is hij niet dood
Maar wie zegt dat iedereen geluk heefd?
Als er wat in zit en je eet het en je gaat dood wil je niet hebben toch? Omdat je het persee wou eten.
Dus beter gooi je het gewoon weg
En sowieso koop je niks van straatdealer maar van vrienden ik koop niet eens hasj of wiet van een straat dealer koop het in een shop en als ik het van een dealer koop koop ik het van een vriend dus volgende keer koop niks van een straat dealer Oke?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yolo2000 zei:
Sorry maar heel erg dom
Je koopt toch geen eten van een straatdealer die je niet eens kent wat Psychedelibee en Dunnetjess Zeggen ik zeg het nogmaals er kan vergif of zo iets in zitten ik heb het zelf mee gemaakt voordat ik blowde had me neef een spacecake gekocht bij een straatdealer eindstand hij beland in het ziekenhuis hij is gelukkig optijd gered gelukkig is hij niet dood
Maar wie zegt dat iedereen geluk heefd?
Als er wat in zit en je eet het en je gaat dood wil je niet hebben toch? Omdat je het persee wou eten.
Dus beter gooi je het gewoon weg
En sowieso koop je niks van straatdealer maar van vrienden ik koop niet eens hasj of wiet van een straat dealer koop het in een shop en als ik het van een dealer koop koop ik het van een vriend dus volgende keer koop niks van een straat dealer Oke?
Klik om te vergroten...

https://drugsforum.nl/threads/rare-vreemde-hasj-vetrouwlijk.61038/#post-1229512

Hallo Yolo, de pot verwijt de ketel he. Jij neemt gratis ondefinieerbare drugs aan en rookt t op.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dunnetjess33 zei:
https://drugsforum.nl/threads/rare-vreemde-hasj-vetrouwlijk.61038/#post-1229512

Hallo Yolo, de pot verwijt de ketel he. Jij neemt gratis ondefinieerbare drugs aan en rookt t op.
Klik om te vergroten...

Niet meer vroeger wel
Daarom waarschuw ik hem nu ook voor de straatdealer
Vroeger kocht ik zo afentoe welis wat van een straat dealer 2 of 3. Gedaan ofzo
Maar nu koop ik alleen van vrienden want is niet altijd te vertrouwen
Heb een keer wiet wat ik gevonden heb gerookt en 2 of 3 keer iets van een straatdealer gekocht en een keer gratis wat aangenomen
Maar nu doe ik dat niet meer koop alleen van vrienden of van de Coffeeshop
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gelukkig leer jij snel uit je fouten zeg!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yolo2000 zei:
Niet meer vroeger wel
Klik om te vergroten...
Ja want tegenwoordig denk je dat misschien cocaine hebt gebruikt. Klinkt alsof jij veel geleerd hebt hoor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."