#1
Kun je misschien een foto laten zien?
Ik stuur in privé is dat ook tegen de regels?Kun je misschien een foto laten zien?
Hoe bedenk je het om een hasj brownie op straat te kopen... Dat doe je toch gewoon in de coffeeshop of je maakt er zelf een.
En die foto mag je niet plaatsen, dat is speculeren en daar staan sancties op! Check de forumregels!
Of het te vertrouwen is? Hoe moeten wij dat nou weten? En waarom vraag je dat achteraf?
Ik zou het niet opeten, maar ik had hem ook al niet gekocht zoals ik al duidelijk heb gemaakt. Domme actie om het te kopen, slim is het nu je verlies te nemen en het gewoon weg te gooien.
Sorry wist ik niet. Zie vaker foto's van drugs hier dus dacht dat het mocht.
Denk het niet. Al wil je het zeker weten moet je even de regels doorlezen. https://drugsforum.nl/help/termsEn wat van privé mag dat wel?
De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.Denk het niet. Al wil je het zeker weten moet je even de regels doorlezen. https://drugsforum.nl/help/terms
Snap ik heel goed, zal het niet meer doen. Dus als ik het goed begrijp mag een foto wel. Als er geen informatie over wordt gevraagd?De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
Het is niet dat een foto per definitie niet mag, maar op het moment dat de foto dient ter informatie over de kwaliteit staan we het sowieso niet toe. Dit geldt zowel voor de vraag naar de mogelijke kwaliteit, maar ook voor de situatie waarin bijvoorbeeld iemand zijn pil zou hebben getest en de uitslag hiervan deelt.Dus als ik het goed begrijp mag een foto wel. Als er geen informatie over wordt gevraagd?
Bedankt voor je uitleg! Het is nu duidelijk voor meHet is niet dat een foto per definitie niet mag, maar op het moment dat de foto dient ter informatie over de kwaliteit staan we het sowieso niet toe. Dit geldt zowel voor de vraag naar de mogelijke kwaliteit, maar ook voor de situatie waarin bijvoorbeeld iemand zijn pil zou hebben getest en de uitslag hiervan deelt.
Een foto van grote hoeveelheden staan we ook niet toe, omdat dit weer tot verkoop zou kunnen uitlokken.
Uiteindelijk bekijken we het een beetje per situatie, uitgangspunt hierbij is uiteraard altijd of het mogelijk tot een overtreding van de forumregels zou kunnen leiden.
De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
Oke gooi de cake gewoon weg maar stuur hem nog wel ff de foto dat mag toch?De regel omtrent speculeren gaat in principe alleen over openbaar op het forum. Maar ik raad het sterk af om hier iets over te zeggen HardstyleGabber. Wat zegt een foto nou eigenlijk over een stukje spacecake? Helemaal niks. Straks zeg jij dat het wel kan en blijkt er vergif of iets anders raars in te zitten, dat wil je niet op je geweten hebben lijkt me.
Sorry maar heel erg dom
Je koopt toch geen eten van een straatdealer die je niet eens kent wat Psychedelibee en Dunnetjess Zeggen ik zeg het nogmaals er kan vergif of zo iets in zitten ik heb het zelf mee gemaakt voordat ik blowde had me neef een spacecake gekocht bij een straatdealer eindstand hij beland in het ziekenhuis hij is gelukkig optijd gered gelukkig is hij niet dood
Maar wie zegt dat iedereen geluk heefd?
Als er wat in zit en je eet het en je gaat dood wil je niet hebben toch? Omdat je het persee wou eten.
Dus beter gooi je het gewoon weg
En sowieso koop je niks van straatdealer maar van vrienden ik koop niet eens hasj of wiet van een straat dealer koop het in een shop en als ik het van een dealer koop koop ik het van een vriend dus volgende keer koop niks van een straat dealer Oke?
https://drugsforum.nl/threads/rare-vreemde-hasj-vetrouwlijk.61038/#post-1229512
Hallo Yolo, de pot verwijt de ketel he. Jij neemt gratis ondefinieerbare drugs aan en rookt t op.
Ja want tegenwoordig denk je dat misschien cocaine hebt gebruikt. Klinkt alsof jij veel geleerd hebt hoor...Niet meer vroeger wel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."