#1
Ik ben het met je eens hoor. Mijn denkwijze was, dat als het doel is om in te slapen je dat kan met hop, zodat je afkick van thc makkelijker verteerd. Een je een week mooi hebt geslapen kan je de tinctuur oOk gewoon links laten liggen en heb je meer energie om de afkick succesvol tot een einde te brengen.