Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk soort wietpijpje kopen?

Welk soort wietpijpje kopen?

48 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
krannatom zei:
Best warm je een screentje op, zodat je het makkelijk kan plooien en dan duw je het op zijn plaats in de bowl van het pijpje.
Als het echt te groot is kan je rondom wat bijknippen.

Edit: het mag bol zitten, het moet zelf denk ik

Succes!
Klik om te vergroten...
Bedankt! Hoe vaak moet ik die pipe screen vervangen? En hoe krijg je m uit de pijp?
Mooi pijpje heb ik of denk je van niet? Er was weinig keuze in hout. Hij had ook stenen pijpjes, hoe roken die?
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vervang een screen enkel als die er uit valt en echt stuk is gegaan. In mijn pijpje blijft zo iets nooit lang zitten jammer genoeg, zeker niet wanneer ik het mee neem in een jas of broekzak. Daarom heb ik ook nooit moeite met dat er terug uit te prutsen.

Als fan van houten pijpjes kan ik gerust zeggen dat je een mooi exemplaar hebt gekocht!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
krannatom zei:
Ik vervang een screen enkel als die er uit valt en echt stuk is gegaan. In mijn pijpje blijft zo iets nooit lang zitten jammer genoeg, zeker niet wanneer ik het mee neem in een jas of broekzak. Daarom heb ik ook nooit moeite met dat er terug uit te prutsen.

Als fan van houten pijpjes kan ik gerust zeggen dat je een mooi exemplaar hebt gekocht!
Klik om te vergroten...
Misschien een klein etuitje kopen voor je pijp?

Dank je! Ik ga het staks proberen. Eerst even een dikke maaltijd er in. Ik laat wel weten of het lukt. Ik neem een youtube video erbij. Het komt nogal nauw geloof ik met je vinger op dat gaatje en er weer af halen.
Heb jij wel eens een stenen pijp gerookt? Dat hadden ze ook.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt gewoon een 'minibong' scoren, een pijpje waarbij de rook gewoon door een klein reservoir water heen geleid wordt. Daar wordt het een stuk minder scherp van!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zooo heheh :stoned::stoned::stoned::stoned:
Dat gaat goed zeg met zo een pijpje! De smile staat op mijn gezicht!
Het smaalt lekker vind ik, al is het eerste trekje het lekkerst. Ik denk wel dat ik een tikkie hout proef maar dat weet ik niet. Een pure joint zit met papier en dat proef je ook. Ik vind de smaak wel lekker zo met deze pijp. Toch ga ik ook een glazen pijpje kopen gewoon om het verschil in smaak te proeven. Eentje met een spiraal erin.
De scherpte valt reuze meer. Het is wel scherper dan een normale joint maar zeker minder scherp dan een pure joint. Tot nu toe bevalt het wel. :thumbsup4:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Je kunt gewoon een 'minibong' scoren, een pijpje waarbij de rook gewoon door een klein reservoir water heen geleid wordt. Daar wordt het een stuk minder scherp van!
Klik om te vergroten...
Ik kende zo eentje niet. Ik heb even op internet gekeken en dat is ook gaaf zeg. Zo klein!
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#7
De geniuspipe is echt een zalig pijpje voor wiet, hasj en changa :)
Kost wel een dikke 100 euro + verzendingskosten maar het is echt de moeite waard.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die van glas zijn aanraders. Rookt echt lekker en puur. Zie je wel sneller dat ze vuil worden binnenin. Ook goed bewaren. Had er ooit eentje met zo dubbele spiraal enzo, heel vetjes, cadeau gehad. Na 3 dagen heeft de hond met zijn kwispelstaart die op de grond gekieperd zodat er nog enkel scherven over bleven :thinking:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Acidfreakx zei:
De geniuspipe is echt een zalig pijpje voor wiet, hasj en changa :)
Kost wel een dikke 100 euro + verzendingskosten maar het is echt de moeite waard.
Klik om te vergroten...
Geef eens een link als je wil? Via google krijg ik veel verschillende en zelfs niets over pijp.
En ik ga geen €100 voor een pijp betalen. Als ik zoveel zou willen en kunnen uitgeven koop ik eenvaporizer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekZ zei:
Die van glas zijn aanraders. Rookt echt lekker en puur. Zie je wel sneller dat ze vuil worden binnenin. Ook goed bewaren. Had er ooit eentje met zo dubbele spiraal enzo, heel vetjes, cadeau gehad. Na 3 dagen heeft de hond met zijn kwispelstaart die op de grond gekieperd zodat er nog enkel scherven over bleven :thinking:
Klik om te vergroten...
Ow wat zonde! Ik ga idd ook een glazen pijpje met spiraal kopen. Ik ben benieuwd hoe het verschilt in smaak met een houten pijp. Thanks!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer dat azarius niet zo een spiraalpijp van glas verkoopt!

https://azarius.nl/headshop/pipes/glass_pipes/red-eye-atomic-doom/?a=168

Alleen deze maar ik wil geen €35 betalen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
@Psychedelibee . Ik zie in ene dat in mijn 1e post het woord “pijpje” een link wordt naar Azarius. Is dat nieuw? Klik maar op dat woord pijpje in mijn 1e post. :flushed:
Klik om te vergroten...
Geen idee, ik ben geen admin he.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Geen idee, ik ben geen admin he.
Klik om te vergroten...
Oke ik dacht jij weet dat wel :yum:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Oke ik dacht jij weet dat wel :yum:
Klik om te vergroten...
Nee daar moet je MacLeod voor hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die van glas zijn meestal iets duurder omdat ze lekker blowen en wat meer handwerk nodig hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Nee daar moet je MacLeod voor hebben.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
Die van glas zijn meestal iets duurder omdat ze lekker blowen en wat meer handwerk nodig hebben.
Klik om te vergroten...

http://www.apollyon.nl/pijpjes/glazen-pijpjes/

Ja wel, dat begrijp ik. Maar kijk de prijzen hier dan eens. Dat scheelt nogal.
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Geef eens een link als je wil? Via google krijg ik veel verschillende en zelfs niets over pijp.
En ik ga geen €100 voor een pijp betalen. Als ik zoveel zou willen en kunnen uitgeven koop ik eenvaporizer.
Klik om te vergroten...
Dit is een link voor afbeeldingen en een link van de shop.
Het is inderdaad zeer duur maar het is echt wel de moeite, is ook vrij makkelijk in onderhoud volgens een kameraad :)

https://www.google.be/search?q=Geni...iAwL7XAhXBbVAKHQmZBDYQsAQINA&biw=1900&bih=923

https://geniuspipe.com/pages/how-it-works
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor €30 een goedkoper metalen alternatief. Ziet er mooi uit en kan geheel uit elkaar. Binnenin een spiraal waardoor de rook 120 mm aflegt.

https://www.dutch-headshop.nl/share-the-pipe-3-limited-edition

D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Albedo zei:
Voor €30 een goedkoper metalen alternatief. Ziet er mooi uit en kan geheel uit elkaar. Binnenin een spiraal waardoor de rook 120 mm aflegt.

https://www.dutch-headshop.nl/share-the-pipe-3-limited-edition

Klik om te vergroten...
Thanks! Maar 120mm is maar 12 cm. Dat is nog niet heel lang, net zo lang als die ik nu heb. Plus dat het spiraaltje in de pijp zit dus de koele lucht er niet bij kan. Ik denk dat het nog niet genoeg koelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."