Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk soort wietpijpje kopen?

Welk soort wietpijpje kopen?

48 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Psychedelibee . Ik zie in ene dat in mijn 1e post het woord “pijpje” een link wordt naar Azarius. Is dat nieuw? Klik maar op dat woord pijpje in mijn 1e post. :flushed:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekZ zei:
Die van glas zijn aanraders. Rookt echt lekker en puur. Zie je wel sneller dat ze vuil worden binnenin. Ook goed bewaren. Had er ooit eentje met zo dubbele spiraal enzo, heel vetjes, cadeau gehad. Na 3 dagen heeft de hond met zijn kwispelstaart die op de grond gekieperd zodat er nog enkel scherven over bleven :thinking:
Klik om te vergroten...
Ow wat zonde! Ik ga idd ook een glazen pijpje met spiraal kopen. Ik ben benieuwd hoe het verschilt in smaak met een houten pijp. Thanks!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat azarius niet zo een spiraalpijp van glas verkoopt!

https://azarius.nl/headshop/pipes/glass_pipes/red-eye-atomic-doom/?a=168

Alleen deze maar ik wil geen €35 betalen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
@Psychedelibee . Ik zie in ene dat in mijn 1e post het woord “pijpje” een link wordt naar Azarius. Is dat nieuw? Klik maar op dat woord pijpje in mijn 1e post. :flushed:
Klik om te vergroten...
Geen idee, ik ben geen admin he.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Geen idee, ik ben geen admin he.
Klik om te vergroten...
Oke ik dacht jij weet dat wel :yum:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Oke ik dacht jij weet dat wel :yum:
Klik om te vergroten...
Nee daar moet je MacLeod voor hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die van glas zijn meestal iets duurder omdat ze lekker blowen en wat meer handwerk nodig hebben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Nee daar moet je MacLeod voor hebben.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
Die van glas zijn meestal iets duurder omdat ze lekker blowen en wat meer handwerk nodig hebben.
Klik om te vergroten...

http://www.apollyon.nl/pijpjes/glazen-pijpjes/

Ja wel, dat begrijp ik. Maar kijk de prijzen hier dan eens. Dat scheelt nogal.
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Geef eens een link als je wil? Via google krijg ik veel verschillende en zelfs niets over pijp.
En ik ga geen €100 voor een pijp betalen. Als ik zoveel zou willen en kunnen uitgeven koop ik eenvaporizer.
Klik om te vergroten...
Dit is een link voor afbeeldingen en een link van de shop.
Het is inderdaad zeer duur maar het is echt wel de moeite, is ook vrij makkelijk in onderhoud volgens een kameraad :)

https://www.google.be/search?q=Geni...iAwL7XAhXBbVAKHQmZBDYQsAQINA&biw=1900&bih=923

https://geniuspipe.com/pages/how-it-works
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor €30 een goedkoper metalen alternatief. Ziet er mooi uit en kan geheel uit elkaar. Binnenin een spiraal waardoor de rook 120 mm aflegt.

https://www.dutch-headshop.nl/share-the-pipe-3-limited-edition

D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Albedo zei:
Voor €30 een goedkoper metalen alternatief. Ziet er mooi uit en kan geheel uit elkaar. Binnenin een spiraal waardoor de rook 120 mm aflegt.

https://www.dutch-headshop.nl/share-the-pipe-3-limited-edition

Klik om te vergroten...
Thanks! Maar 120mm is maar 12 cm. Dat is nog niet heel lang, net zo lang als die ik nu heb. Plus dat het spiraaltje in de pijp zit dus de koele lucht er niet bij kan. Ik denk dat het nog niet genoeg koelt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Acidfreakx zei:
Dit is een link voor afbeeldingen en een link van de shop.
Het is inderdaad zeer duur maar het is echt wel de moeite, is ook vrij makkelijk in onderhoud volgens een kameraad :)

https://www.google.be/search?q=Geni...iAwL7XAhXBbVAKHQmZBDYQsAQINA&biw=1900&bih=923

https://geniuspipe.com/pages/how-it-works
Klik om te vergroten...
Thanks, nu zie ik het. Ik denk dat daar de rook ook niet gemoeg gekoeld wordt. Erg kort klein ding. Ik wil toch een langere met spriraal.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Plus dat het spiraaltje in de pijp zit dus de koele lucht er niet bij kan.
Klik om te vergroten...
Zo'n spiraal is er niet zodat er koelere lucht bijkan, maar om de lengte die de rook aflegt te vergroten zodat het afkoelt. Dus of een spiraal nou omringd is door nog iets anders doet er niet toe. Het is namelijk altijd afgesloten van lucht, want anders zou je je rook kwijt raken...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Zo'n spiraal is er niet zodat er koelere lucht bijkan, maar om de lengte die de rook aflegt te vergroten zodat het afkoelt. Dus of een spiraal nou omringd is door nog iets anders doet er niet toe. Het is namelijk altijd afgesloten van lucht, want anders zou je je rook kwijt raken...
Klik om te vergroten...

Ja oke. Maar dan nog is 120mm dan te kort voor mij. Een uurtje rijden hier vandaan zit een smart shop. Ik ga gewoon eens fysiek kijken. Ik heb toch het meest mijn zinnen gezet op zo een glazen spiraal pijp. Die zijn behoorlijk lang qua afstand zeg maar en je kunt de rook leuk zien gaan door die spiraal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
IMG_2573.JPG Tadaa! Daar is tie dan! Deze heb ik gekocht. Het ziet er niet uit maar het schijnt heel goed te koelen. Prijs was ook goed. €17,95
En wat vinden jullie er van? Heeft iemand ooit al eens zo een pijpje wiet gerookt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha wat een unit is dat joh.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja he? De schoonheidsprijs wint ie niet. Als tie het maar goed doet. Ik gebruik m sowieso alleen thuis. Hij is van glas en erg breekbaar.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Bekijk bijlage 2795 Tadaa! Daar is tie dan! Deze heb ik gekocht. Het ziet er niet uit maar het schijnt heel goed te koelen. Prijs was ook goed. €17,95
En wat vinden jullie er van? Heeft iemand ooit al eens zo een pijpje wiet gerookt?
Klik om te vergroten...

Netjes @De Dunne ! Ik had identiek dezelfde alleen ging het midden over in 2 banen spiraal en dan terug einde. Bij jou is een ononderbroken rookbaan. Nice gaat goed blowen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekZ zei:
Netjes @De Dunne ! Ik had identiek dezelfde alleen ging het midden over in 2 banen spiraal en dan terug einde. Bij jou is een ononderbroken rookbaan. Nice gaat goed blowen!
Klik om te vergroten...
Dan heb ik de juiste uitgekozen! Ik laat wel even weten wat ik er van vind. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."