#1
@Psychedelibee . Ik zie in ene dat in mijn 1e post het woord “pijpje” een link wordt naar Azarius. Is dat nieuw? Klik maar op dat woord pijpje in mijn 1e post. ![:flushed:]()
Ow wat zonde! Ik ga idd ook een glazen pijpje met spiraal kopen. Ik ben benieuwd hoe het verschilt in smaak met een houten pijp. Thanks!Die van glas zijn aanraders. Rookt echt lekker en puur. Zie je wel sneller dat ze vuil worden binnenin. Ook goed bewaren. Had er ooit eentje met zo dubbele spiraal enzo, heel vetjes, cadeau gehad. Na 3 dagen heeft de hond met zijn kwispelstaart die op de grond gekieperd zodat er nog enkel scherven over bleven![]()
Geen idee, ik ben geen admin he.@Psychedelibee . Ik zie in ene dat in mijn 1e post het woord “pijpje” een link wordt naar Azarius. Is dat nieuw? Klik maar op dat woord pijpje in mijn 1e post.![]()
Oke ik dacht jij weet dat welGeen idee, ik ben geen admin he.
Nee daar moet je MacLeod voor hebben.Oke ik dacht jij weet dat wel![]()
Oke bedankt.Nee daar moet je MacLeod voor hebben.
Die van glas zijn meestal iets duurder omdat ze lekker blowen en wat meer handwerk nodig hebben.
Dit is een link voor afbeeldingen en een link van de shop.Geef eens een link als je wil? Via google krijg ik veel verschillende en zelfs niets over pijp.
En ik ga geen €100 voor een pijp betalen. Als ik zoveel zou willen en kunnen uitgeven koop ik eenvaporizer.
Thanks! Maar 120mm is maar 12 cm. Dat is nog niet heel lang, net zo lang als die ik nu heb. Plus dat het spiraaltje in de pijp zit dus de koele lucht er niet bij kan. Ik denk dat het nog niet genoeg koelt.Voor €30 een goedkoper metalen alternatief. Ziet er mooi uit en kan geheel uit elkaar. Binnenin een spiraal waardoor de rook 120 mm aflegt.
https://www.dutch-headshop.nl/share-the-pipe-3-limited-edition
Thanks, nu zie ik het. Ik denk dat daar de rook ook niet gemoeg gekoeld wordt. Erg kort klein ding. Ik wil toch een langere met spriraal.Dit is een link voor afbeeldingen en een link van de shop.
Het is inderdaad zeer duur maar het is echt wel de moeite, is ook vrij makkelijk in onderhoud volgens een kameraad
https://www.google.be/search?q=Geni...iAwL7XAhXBbVAKHQmZBDYQsAQINA&biw=1900&bih=923
https://geniuspipe.com/pages/how-it-works
Zo'n spiraal is er niet zodat er koelere lucht bijkan, maar om de lengte die de rook aflegt te vergroten zodat het afkoelt. Dus of een spiraal nou omringd is door nog iets anders doet er niet toe. Het is namelijk altijd afgesloten van lucht, want anders zou je je rook kwijt raken...Plus dat het spiraaltje in de pijp zit dus de koele lucht er niet bij kan.
Zo'n spiraal is er niet zodat er koelere lucht bijkan, maar om de lengte die de rook aflegt te vergroten zodat het afkoelt. Dus of een spiraal nou omringd is door nog iets anders doet er niet toe. Het is namelijk altijd afgesloten van lucht, want anders zou je je rook kwijt raken...
Bekijk bijlage 2795 Tadaa! Daar is tie dan! Deze heb ik gekocht. Het ziet er niet uit maar het schijnt heel goed te koelen. Prijs was ook goed. €17,95
En wat vinden jullie er van? Heeft iemand ooit al eens zo een pijpje wiet gerookt?
Dan heb ik de juiste uitgekozen! Ik laat wel even weten wat ik er van vind.Netjes @De Dunne ! Ik had identiek dezelfde alleen ging het midden over in 2 banen spiraal en dan terug einde. Bij jou is een ononderbroken rookbaan. Nice gaat goed blowen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."