Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen na Klap op je hoofd.

Blowen na Klap op je hoofd.

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ik een domme vraag gesteld Ofzo?
Of een moeilijke?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geduld?
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi ik heb net me hoofd gestoten
Aan een brievenbus geen grote bult of Bloed Ofzo wel beetje drukkende Pijn
Maar gil niet van de pijn Ofzo.
Wel klein beetje misselijk maar dat Kan ook komen omdat ik beetje brak Ben.
Maar me vraag is
Ik blow dagelijks paar Joints.
En of ik na deze klap vandaag nog kan Blowen?
En of het verstandig is of maakt het Niet zoveel uit?
Het was geen super harde klap Ofzo.
Wel beetje hard maar niet heel super Hard heb er geen grote bulten of Bloed aan over gehouden.
Wn gil ook niet van de pijn als ik Het aanraak.

Maar ben in het verleden wel hard op Me hoofd gevallen toen ik aangereden Door een auto was.
( Hersenschudding )
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
RomanIglo zei:
Heb ik een domme vraag gesteld Ofzo?
Of een moeilijke?
Klik om te vergroten...

Doe eens even fucking normaal man, wat is jou probleem? Alsof de wereld om jou draait. Mensen proberen je te helpen, maar je stelde je vraag om 19:17 vanavond en maakt er nu al een probleem van, en paar uur later.

Nee, er is geen enkele connectie tussen blowen en je hoofd stoten. Dit had je kunnen weten als je op z'n minst een beetje research had gedaan.
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Doe eens even fucking normaal man, wat is jou probleem? Alsof de wereld om jou draait. Mensen proberen je te helpen, maar je stelde je vraag om 19:17 vanavond en maakt er nu al een probleem van, en paar uur later.

Nee, er is geen enkele connectie tussen blowen en je hoofd stoten. Dit had je kunnen weten als je op z'n minst een beetje research had gedaan.
Klik om te vergroten...

Ja Sorry.
En had Research gedaan maar kon helaas niks Vinden.
En wist niet of of vandaag zou kunnen Blowen want het kon ook zijn dat ik een Lichte hersenschudding had.
Want was beetje duizelig en misselijk etc.

Heb toch geblowd maar merk wel dat ik er Niet Helemal bij met me kop ben terwijl ik Niet eens zo stoned ben.
Met grinden bijv weet mij god niet waar ik Mee bezig ben met draaien ook ffntje’s Zelfde
We gelukig een goeie Joint kunnen draaien.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je best vaak blowed zou je redelijk goed moeten weten dat het weinig uitmaakt, daarbij als je op internet zoekt van can i blow while having a headache ofzoiets had je waarschijnlijk wel resultaat gehad, patience gives you victory.

jij hebt wat bruce lee in je leven nodig man en wat zenn muziek :)
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Quinn zei:
als je best vaak blowed zou je redelijk goed moeten weten dat het weinig uitmaakt, daarbij als je op internet zoekt van can i blow while having a headache ofzoiets had je waarschijnlijk wel resultaat gehad, patience gives you victory.

jij hebt wat bruce lee in je leven nodig man en wat zenn muziek :)
Klik om te vergroten...

Ja True.

Maar me ouders vroegen waarom ik Duizelig was dus vertelde heb me hoofd gestoten.
Toen begonnen ze dat ik beter niet kan Blowen vandaag bla bla bla.
Ze zijn trouwens ook erg tegen blowen Misschien vandaar.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk eerder dat je ouders het gewoon goed bedoelen. Als je koppijn hebt, misselijk bent is het idd niet slim toch te blowen. Je ouders beschermen je tegen je eigen keuzes. Ik bedoel, slim is het niet om drugs te gaan nemen als je misschien een hersenschudding hebt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."