#1
Heb ik een domme vraag gesteld Ofzo?
Of een moeilijke?
Of een moeilijke?
Heb ik een domme vraag gesteld Ofzo?
Of een moeilijke?
Doe eens even fucking normaal man, wat is jou probleem? Alsof de wereld om jou draait. Mensen proberen je te helpen, maar je stelde je vraag om 19:17 vanavond en maakt er nu al een probleem van, en paar uur later.
Nee, er is geen enkele connectie tussen blowen en je hoofd stoten. Dit had je kunnen weten als je op z'n minst een beetje research had gedaan.
als je best vaak blowed zou je redelijk goed moeten weten dat het weinig uitmaakt, daarbij als je op internet zoekt van can i blow while having a headache ofzoiets had je waarschijnlijk wel resultaat gehad, patience gives you victory.
jij hebt wat bruce lee in je leven nodig man en wat zenn muziek![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."