Goeden middag beste DF’rs.
Zoals men hier wel van mij weet is mijn all time favorite drug nog steeds gewoon wiet. Smaakt lekker, ruikt lekker en geeft mij een zalig gevoel.
Nou heb ik in de vele jaren dat ik wiet rook het mijzelf een soort “aangeleerd” om tijdens of na het gebruik van andere drugs zo goed als altijd te blowen. Vooral tijdens of na uppers als MDMA en speed. (MDMA en wiet is echt numero uno hoor!
![:hearteyes:]()
) Na cocaïne ook maar dat heb ik maar een paar keer gebruikt in mijn leven. Ik mis echt de wiet en het blowen als ik uppers op heb en ergens ben waar ik niet kan blowen. Als ik bv na een feestje bij een din blijf slapen waar binnen niet gerookt mag worden of bij iemand logeer die echt niet van rook en roken houd dan blow ik dus niet. Of ik loop een keer naar buiten voor een blowtje maar in je eentje buiten blowen als de ander binnen lekker bank hangt verpest de vibe een beetje vind ik.
Persoonlijk merk ik geen extra impact op mijn lijf en het verzwaard ook niet echt mijn kater. Wel weet ik dat combineren van drugs überhaupt niet echt verstandig is. (Hey but we only live once zeg ik altijd
![:wink:]()
) Het zal zeker uitmaken welke combo je uitvoert natuurlijk, coke/speed met alcohol bv is “slechter” dan uppers met wiet.
Toch vroeg ik mij af hoe slecht mijn favo combo’s nou écht zijn? Qua uppers gebruik ik “verstandig” in zowel dosering en frequentie. Qua wiet is dat anders... Ik ben een ervaren blower maar tijdens of na uppers blow ik echt erg veel vind ik. Misschien wel teveel. Als ik echt goed los ga dan rook ik zo een kleine 2 gram wiet weg op een avond. Samen met de jointjes die ik soms ook nog rook de dag na de upper-dag kan dat oplopen tot wel 3 a 4 gram in een weekend (2 dagen dus). Dat is dan tijdens thuis/bij vrienden gebruik, op een festival heb ik veel minder behoefte aan wiet en rook dan misschien de helft.
In mijn glorie jaren als dagelijkse blower rookte ik ook 2 gram per dag maar dan ben je er aan gewend en heb je dikke tolerantie opgebouwd. Nu ik al lang niet meer dagelijks blow maar 2-3 keer per maand in het weekend heb ik zonder upper gebruik “genoeg” aan 1 of echt hoogstens 1,5 gram wiet per avond en dan heb ik m goed zitten zeg maar.
Natuurlijk zal het gebruik van een stimulant de werking van wiet verminderen en zul je meer kunnen blowen. Net als dat je veel meer alcohol kan drinken tijdens uppers. Toch is 3 a 4 gram in een weekend echt heel veel. Asociaal veel bijna. Dus een paar vraagjes waar ik graag antwoord op zou willen:
Hoe slecht is het nou eigenlijk echt dat ik meestal zoveel wiet rook bij uppers?
En waarom precies is het zo slecht?
Roken jullie ook wiet of hasj tijdens uppers?
Wat vind je er van?
Waarom rook je wiet/hasj tijdens of na een upper?
Eigenlijk wilde ik deze vraag al langer stellen omdat ik deze combo’s ook al lang doe. Bedankt alvast voor de antwoorden en reacties!
Oja, even een korte subvraag: kan Alprazolam gecombineerd worden met wiet? Zo nee, waarom niet en zo ja wat geeft dat voor effect? Thanks people!
(Voor de lol een pol er bij)