Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Midlife zei: Hoi bij deze de vraag ,voor een recept hasj met melk ,dus hoelang in de magnetron hoeveelheid melk wat nog meer nodig etc.? Ook graag info over de hoeveelheid hasj,want afgelopen week een spacemuffin gegeten ,totaal geen effect Ben een stevige 120kg. zwaar Heb een gram 24 karaat Bekend met xtc paddo's truffels,waar wil eens hasj doen Tia. Klik om te vergroten... ik zou gewoon een glas melk pakken en er een klein beetje boter in doen, dan gewoon in de magnetron 1000w 2 minuutjes, dan in een thermoskan met zou ik zeggen 0,5 gram hasj (dat is best zwaar maar kan meer want je bent bijna dubbel mijn gewicht) dan half uurtje dicht laten staan en opdrinken (atje leggen is geadviseerd want het is heel vies). ik doe het persoonlijk met een half glaasje melk met boter en een half glas zwarte thee om de smaak wat te neutraliseren."
"Midlife zei: Hoi geachte reactie gevers, heb volle melk 200ml. tot aan de kook gebracht ,kleine brokjes 0,24 mg erin gedaan ,20 min. laten staan,nesquick stick erbij, geschud op zich geen effect Dus moet bij volle melk ook nog extra boter gedaan worden? Gezien mijn lichaamsgewicht 120 kg, evt. naar 0,3 > doseren, nu binnen een week of langer wachten Tia. Klik om te vergroten... De boter is ESSENTIEEL, de thc bind aan dierlijke vetten en boter werkt het best."
"PaddoKweker zei: komt bij dat de THC moet worden omgezet in THCA om het gewenste effect te kunnen geven. Dit gaat d.m.v. verhitting. Naar mijn idee (zoek ik verder uit) is het veel beter om je wiet eerst te decarboxyleren. Klik om te vergroten... klopt, maar dat is wel 30 tot 120 minuten meer werk, en de lucht is moeilijk te maskeren."
"Bee zei: Hoi allemaal, Na meerdere keren nieuwsgierig het menu van mijn standaard coffeeshop begluurd te hebben was mijn interesse gewekt wat Moonrock nou eigenlijk was. De meeste strains kende ik wel, of ik had er iets over gelezen/gehoord, maar Moonrock was mij nog onbekend. Na wat Google-werk weet ik inmiddels dat het geen strain is, maar een manier waarop cannabis ook verwerkt kan worden (om het zo maar te stellen haha). Nu lees ik dat het effect anders en intenser is dan normale cannabis. Uit nieuwsgierigheid wil ik het stiekem toch eens proberen, alleen vroeg ik me af of je het nou wel of niet in een normale joint kan draaien? Ik draai met tabak, uiteraard ga ik het niet grinden maar zal ik het dan in kleine stukjes erin moeten gooien. Of is het echt aan te raden dit met een bong/pijpje te roken? Mijn longen worden namelijk altijd een beetje boos van een bong, vandaar mijn voorkeur voor een reguliere joint Maar als er niets anders op zit kan ik me er vast wel overheen zetten En mocht iemand me nog wat kunnen vertellen over de effecten in vergelijking met de reguliere wiet, hou je vooral niet in. Groetjes, Bee Klik om te vergroten... Rollen zoals je een hasj baapje zou rollen, dus stukjes afbreken werkt het best, ik zou de rest met normale wiet of CBD wiet vullen want te shaq of tabak verpest een beetje de smaak van zo iets moois."
"ik denk niet echt dat er edibles zijn die sneller hitten dan andere maar er zijn wel veel trucjes om de effecten sneller te gaan voelen, bijv koffie of groene thee versnelt je stuwgang, edibles op een lege maag nemen versnelt het ook. En een baapje roken nadat je de edibles inneemt houd je gedachten een beetje van edible wat altijd fijner is."
"Psychedelibee zei: Ik zie dat het de TS ging om de snelheid van het maken van de edible, met andere woorden iets wat je sneller maakt dan een cake bijvoorbeeld. De vorm van de edible zal niet veel verschil maken voor de snelheid waarmee het inslaat, wel of je een volle of lege maag hebt ja. Ik zie dit topic nu pas, maar met spoed nog wel. DIt soort dingen kun je beter even ruim van te voren checken. Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig. Klik om te vergroten... dan is denk ik hasjomel, hasjthee, hasjkoffie of hasjmelk denk ik 'the way to go' duurt 25 minuutjes om te maken."
"malpu123 zei: Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften Klik om te vergroten... er is altijd wel een 18 jarige op school of in je semi-directe vriendengroep anders is een beetje rondvragen naar een dealer vast niet moeilijk."
"Abe zei: Hallo iedereen die hierin geïnteresseerd is. Ik blow al z’n 2 jaar en ben nu wel een klaar met de nicotine verslaving. Puur roken is niet zo mijn ding en ik wil wel gewoon af en toe blowen zonder de nijging te hebben. Ik ben dus op zoek gegaan naar een tabaksvervanger. In mijn poging tot een tabaksvervanger te vinden heb ik veel gelezen op het internet en naar wat andere mensen gebruiken. Ik was redelijk blij met wat ik allemaal had gevonden en toen kwam ik weer op iets nieuws uit, dit verbaasde mij zoveel dat ik jullie raad pleeg. Je hebt een tabaksvervangers die je zo kunt kopen namelijk, Greengo tabak. Dit is 100% nicotine vrij maar heb hier veel verschillende dingen over gehoord. Van “lekkere tabak vervanger ook zonder wiet” tot “natte honden haren”. Ook heb je CDHerp pouch dit is “CBHerb van CBDirective is een CBD-rijk supplement gemaakt van gedroogde hennep. Je kunt nu op verschillende conventionele manieren genieten van de positieve effecten van CBD”. Hier heb ik weinig reviews over kunnen vinden maar de reviews die er zijn waren wel positief. Het leuke hiervan is dat er cbd in zit en geen nicotine. Win win eigenlijk. Herbal spliff mix is ook een zogenaamde tabaksvervanger. Dit blijkt ook een redelijke vervanger te zijn maar weer aantal positieve en negatieve reviews. Dit is ook een mix van een aantal rookbare plant delen. Ik las ook dat sommige mensen hun eigen rookbare kruiden mix maken. Ze kopen dan een bepaalde kruiden en mengen deze met een bepaalde verhouding. Hierdoor kun je het echt naar eigen smaak brengen. Dit lijkt me wel leuk om mee te experimenteren maar daar zal ik mijzelf eerst even in moeten verdiepen. Als laatste en voor mij het meest bizarre, hennep zelf. Ik wist niet dat dit zo verkrijgbaar is tot dat ik het per ongeluk opzocht. Dit zijn wiet toppen waar minder dan 0,2 % THC in zit. Hier zit dan wel weer een CDB percentage in wat verschilt per soort. Mensen in de reviews zeiden dat ze er thee van zetten of olie van maken. Nu lijkt het mij dat je dat ook zou kunnen roken. Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie ervaring is met de bovengenoemde vervangers. Ik zou graag willen weten of het jullie bevalt en misschien nog andere oplossingen hebben tegen nicotine. Klik om te vergroten... de tabaks vervanger die nu word verkocht door greengo is echt net hooi en niet echt fijn om mee te rollen of te roken, nu had ik via de vader van een maatje van me mijn handen gekregen op de nieuwe (nog niet uitgebrachte vgm) tabaksvervanger van greengo, deze was geweldig, echt veel beter dan die hooi zooi. Ik kan die echt tot iedereen adviseren, dus nog even wachten tot die komt en ervan genieten zou ik zeggen."