#1
Lijkt mij ook wel verzonnen want heb zelf ook wat rondgeneust en vind deze niet direct terug. Misschien heb je gewoon lemonhaze. De smaak is zoet en is niet de sterkste haze.

Thanks! Ik vind m ook wat kruidig ruiken. Hoe vond jij het effect?Lijkt mij ook wel verzonnen want heb zelf ook wat rondgeneust en vind deze niet direct terug. Misschien heb je gewoon lemonhaze. De smaak is zoet en is niet de sterkste haze.
Thanks! Ik vind m ook wat kruidig ruiken. Hoe vond jij het effect?
Ik ga m later vandaag even testen!
Critical Haze is wel een ding, misschien een kruising met Lemon haze? i dont know
Critical las ik ook eerst op de menukaart maar er stond echt Citral. Lemon Citral Haze.Critical Haze is wel een ding, misschien een kruising met Lemon haze? i dont know
Mijn favo soort is meestal een mix van sativa en indica. Pure Haze rook ik wel hoor, af en toe erg lekker maar als de mentale high/headbuzz erg sterk is vind ik m al snel te heftig.Een gewone lemon haze vind ik qua effect eerder euforisch high en creatief.
Kan inderdaad ook een minder bekende kruising zijn van een plaatselijke kweker.
Ja dat ken ik wel ja. Had dat een keer met White Widdow wiet. Normaal niet mijn ding door het zeer aparte en vaak voor mij subtiele effect. Zelf koop ik het niet.In principe is elke naam ooit verzonnen, als t beessie maar een naam heeft.
T is ook allemaal niet zo eenduidig, zo het de ene wietsoort in de ene koffeeshop anders dan in de andere en ik heb ook wel eens iets anders gekregen terwijl de gast achter de toonbank glashard beweerde dat het echt dezelfde wiet was als die ik een paar dagen geleden ook had gehaald.
Oh oh... Net ook wat AMG gehaald in de stad. Nog nooit gehad.Ik had een poos terug iets van: Amnesia Mac Ganja Haze met 23% thc. Man! Ik stuiterde gewoon tot bijna vervelend aan toe...
Deze was voor mij nét even te zwaar. Weinig in een jointje was wel te doen maar toch net niet voor mij.Oh oh... Net ook wat AMG gehaald in de stad. Nog nooit gehad.
Maar hij mag van mij wel sterk zijn.
Ik kan ook gewoon weinig in mijn vaporizer doen. Of wat minder trekjes nemen.Deze was voor mij nét even te zwaar. Weinig in een jointje was wel te doen maar toch net niet voor mij.
Die Lemon Citral Haze vind ik beter, lichter denk ik.
Ken dat. Hier is helemaal geen shop. Minimaal een half uur a drie kwartier rijden. Laat maar weten wat je van die Mac Ganja vond!Ik kan ook gewoon weinig in mijn vaporizer doen. Of wat minder trekjes nemen.Hoef ook niet super high te worden, het gaat me om de soort high. Ik verwacht een licht psychedelische high met deze.
Gewone Lemon haze was ook nog een soort waar ik naar op zoek was. Maar ja, wonen in een stadje met welgeteld 2 coffeeshops... Ik moet altijd maar net zien wat ze hebben liggen.
Top, dank je!https://www.leafly.com/
Handige site voor het zoeken van soorten en de desbetreffende informatie over de soort.
Gisteravond genomen, maar het was ook mijn MDMA avondje. Dus eerst MDMA en in de comedown de AMG haze. Moet zeggen dat de wiet nog wel heel fijn en vrij sterk aanwezig was, zelfs door de nastimulatie van de MDMA heen. Al kon ik alsnog flink wat teugen van mijn vape nemen, zonder helemaal van de kaart te worden. Natuurlijk komt dat door de MDMA.Ken dat. Hier is helemaal geen shop. Minimaal een half uur a drie kwartier rijden. Laat maar weten wat je van die Mac Ganja vond!
Mooi zo! Zo zie je dat smaken verschillen.Gisteravond genomen, maar het was ook mijn MDMA avondje. Dus eerst MDMA en in de comedown de AMG haze. Moet zeggen dat de wiet nog wel heel fijn en vrij sterk aanwezig was, zelfs door de nastimulatie van de MDMA heen. Al kon ik alsnog flink wat teugen van mijn vape nemen, zonder helemaal van de kaart te worden. Natuurlijk komt dat door de MDMA.
Voor een echt goed oordeel moet ik het nog eens proberen zonder andere middelen erbij. Al weet ik wel zeker dat dit een heel fijn wietje is!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."