Hey, beetje laat antwoord, maar wat voor apparaat is dat? Heb dat nooit eerder gezien en ben wel benieuwd. Een soort pijpje?Bekijk bijlage 6076
IK begruik sinds een aantal weken zo een ding. Vergt enige oefening en in het begin voel het heel vreemd aan maar vind het effect van pure weed nu zoveel beter als met tabakjointjes. En dat dat terwijl ik ook gewoon tabak rook.
The weezy, zo wordt het genoemd https://www.amsterdamgenetics.com/product/weezy-smoking-pipe/Hey, beetje laat antwoord, maar wat voor apparaat is dat? Heb dat nooit eerder gezien en ben wel benieuwd. Een soort pijpje?
Hoi,
Ik ben nieuw hier. Ik ben ook gestopt met tabak maar wil weer van wiet gaan genieten (mijn buurman blowt en ik heb heimwee maar wil geen tabak meer).
Zelf hou ik enorm van het gevoel om relax stoned te zijn. Ik krijg Amesia Haze binnenkort. Maar moet ik op iets letten of zijn er betere variëteiten?
Dus aan wiet geraak ik wel, maar zoek een goede vaporizer. Ik woon in België dus wil ik een veilige bestelling/levering en uiteraard een goed apparaat.
Tips?
Thx!
Ik heb gisterenavond sinds lang weer eens geblowd. Kreeg terug trek omdat mijn buur ook toetert.
Heb een zalig trip gehad! Lekker jointje gerold en genoten van een paar uur stoned zijn.
nu heb ik ook vaporizer gekocht met conductor. De fowermate 5.
hie zit het met de geur bij het gebruik? Kan ik daarmee onopvallend buitenshuis vapen?
Wat hou ik toch van af en toe een jointje...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."