Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met tabak joints roken en beginnen met een vaporizer

Stoppen met tabak joints roken en beginnen met een vaporizer

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_7132.JPG
IK begruik sinds een aantal weken zo een ding. Vergt enige oefening en in het begin voel het heel vreemd aan maar vind het effect van pure weed nu zoveel beter als met tabakjointjes. En dat dat terwijl ik ook gewoon tabak rook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
K
KlaverkevierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Ik ben ook gestopt met tabak maar wil weer van wiet gaan genieten (mijn buurman blowt en ik heb heimwee maar wil geen tabak meer).

Zelf hou ik enorm van het gevoel om relax stoned te zijn. Ik krijg Amesia Haze binnenkort. Maar moet ik op iets letten of zijn er betere variëteiten?

Dus aan wiet geraak ik wel, maar zoek een goede vaporizer. Ik woon in België dus wil ik een veilige bestelling/levering en uiteraard een goed apparaat.

Tips?

Thx!
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeelanddude zei:
Bekijk bijlage 6076
IK begruik sinds een aantal weken zo een ding. Vergt enige oefening en in het begin voel het heel vreemd aan maar vind het effect van pure weed nu zoveel beter als met tabakjointjes. En dat dat terwijl ik ook gewoon tabak rook.
Klik om te vergroten...
Hey, beetje laat antwoord, maar wat voor apparaat is dat? Heb dat nooit eerder gezien en ben wel benieuwd. Een soort pijpje?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alakazam zei:
Hey, beetje laat antwoord, maar wat voor apparaat is dat? Heb dat nooit eerder gezien en ben wel benieuwd. Een soort pijpje?
Klik om te vergroten...
The weezy, zo wordt het genoemd https://www.amsterdamgenetics.com/product/weezy-smoking-pipe/
Is inderdaad een soort pijpje met aan de voorkant een los kamertje waar je je weed in kan doen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Ik ben ook gestopt met tabak maar wil weer van wiet gaan genieten (mijn buurman blowt en ik heb heimwee maar wil geen tabak meer).

Zelf hou ik enorm van het gevoel om relax stoned te zijn. Ik krijg Amesia Haze binnenkort. Maar moet ik op iets letten of zijn er betere variëteiten?

Dus aan wiet geraak ik wel, maar zoek een goede vaporizer. Ik woon in België dus wil ik een veilige bestelling/levering en uiteraard een goed apparaat.

Tips?

Thx!
Klik om te vergroten...

Ik heb een flowermate V5 nano. Als ik die op 170graden zet smaakt de wiet echt heerlijk. En word ik er soort van vrij helder high van.
Als ik hem 210graden zet dan smaakt het minder lekker en is de damp ietsje scherp, maar dan word ik super wazig, dromerig stoned. Een heuze aardappel.
K
KlaverkevierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb gisterenavond sinds lang weer eens geblowd. Kreeg terug trek omdat mijn buur ook toetert.
Heb een zalig trip gehad! Lekker jointje gerold en genoten van een paar uur stoned zijn.

nu heb ik ook vaporizer gekocht met conductor. De fowermate 5.

hie zit het met de geur bij het gebruik? Kan ik daarmee onopvallend buitenshuis vapen?

Wat hou ik toch van af en toe een jointje...
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klaverkevier zei:
Ik heb gisterenavond sinds lang weer eens geblowd. Kreeg terug trek omdat mijn buur ook toetert.
Heb een zalig trip gehad! Lekker jointje gerold en genoten van een paar uur stoned zijn.

nu heb ik ook vaporizer gekocht met conductor. De fowermate 5.

hie zit het met de geur bij het gebruik? Kan ik daarmee onopvallend buitenshuis vapen?

Wat hou ik toch van af en toe een jointje...
Klik om te vergroten...

De smaak en geur van wiet verdampen is anders. Omdat je het niet verbrand zit er geen rook geur en smaak aan. Het lijkt wat meer op nectar ofzo. En het ruikt ook niet zo intens.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."