Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks voor de reacties! Had gisteren toch maar een maat uitgenodigd om het samen te proberen. Was een succes! De volgende keer gaan we idd eens de mug-cake proberen aangezien het zo snel is om te maken. Ik had wel de melk te sterk gemaakt want we hadden allebei een glas om te proberen of de hoeveelheid genoeg was en we hebben daarna 50 minuten ongeveer gewacht tot hij inwerkte. Denk dat we de volgende keer wat minder erin moeten doen als we de cake gaan maken want de melk was wel lekker sterk haha."
"14 roken 14 drank 17 wiet hasj 19 xtc, lachgas, poppers, speed 20 (heden) 2-CB, MDMA-kristallen, Ketamine Tot nu toe gelukkig nog geen problemen gehad bij het gebruik van me. Ik ben gisteren geslaagd voor mijn opleiding"
"Hoi Geert, Goed van je dat je je verhaal doet delen op dit forum, zo kun je je verhaal toch kwijt. Het is natuurlijk ontzettend vervelend voor je dat je 2 keer niet bent kunnen stoppen met blowen. Mijn tip (mocht het deze keer niet lukken) is misschien geleidelijk afbouwen van het blowen. Dan heb je nog steeds dat momentje en ben je wel al bezig met het stoppen. Je hebt wel echt de motivatie om te stoppen kan ik lezen in je tekst. Dus probeer echt je best te doen om het vol te houden en het zal (waarschijnlijk) lukken. Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt, maar mocht je er echt niet uitkomen probeer dan eventueel professionele hulp te zoeken met het stoppen. Ik hoop dat je iets aan mijn "advies" hebt maar dit is het enige wat ik me even kan bedenken. Heel veel sterkte en succes met stoppen!"
"Hoi iedereen, vanavond ben ik alleen thuis en dacht ik bij mezelf "waarom neem ik niet de kans om een keer een edible te proberen?". Nu is het zo dat ik al een tijdje regelmatig doe blowen en er eigenlijk nog weinig van voel als ik er 1 of 2 rook. Ik wou daarom dus een keer een edible proberen. Ik zat te denken aan hasj (choco)melk of aan spacecake. Nu is het zo dat ik 20 jaar ben en rond de 93kg weeg. Ik wil dus wel lekker stoned worden maar niet echt heftige visuals krijgen zoals bij LSD of zo. Mijn vragen in het kort zijn dus; - wat is beter voor de eerste keer hasj (choco)melk of spacecake? - Heeft iemand een goed recept? - Wat kan ik qua heftigheid verwachten en wat is een goede dosering? - Moet er iemand bij zijn of kan het ook alleen? Thanks alvast!"
"Vanavond wouden ik en een vriend pep doen vanavond. Nu is het zo dat wij die pep hebben gekregen van een vriend die dit bij een dealer (die hij zegt betrouwbaar is) te hebben gekocht. het is dus niet getest. Kan een sleutelpuntje dan kwaad om te proberen of het wel pep is of kun je het aan een aantal kenmerken herkennen? Het was wel helemaal nat dus heb het laten drogen op een a4'tje en nu is het dus wel wit poeder wat een chemische geur heeft. Wou het toch ff voor de zekerheid vragen of t een "veilige" manier was om de pep te testten."
"Thanks! Nee dan doen we inderdaad toch maar een avondje aan het bier gaan, net zo leuk"