Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabis kater

Cannabis kater

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PodheadcastLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoihoi allemaal,

Hoor graag ervaringen van anderen.

Donderdagavond (nu dus zo'n 30 uur geleden) heb ik samen met een vriendin spacecake genomen. In de hele cake zat 3g en hebben per persoon 1g aan cake op. Wij smoken normaal redelijk veel, zij zo'n 4x in de week, ik zelf dagelijks. Na 3 uur voelde wij beide nog helemaal niks van de spacecake. We hebben besloten om de bong erbij te pakken en daar is ongeveer een grammetje doorheen gegaan. Om heel eerlijk te zijn, kan ik me niet zo goed meer herinneren wat er die avond allemaal gebeurd is. Volgensmij zijn we nog naar de mac donalds geweest, want dat zie ik bij mijn afschriften staan, maar hoe of wat kan ik me niet meer herinneren. Sterker nog, bij mijn dorp moet je in de auto stappen om daar te komen. Kan me niet voorstellen dat ik daartoe in staat ben geweest.

Oke oke om een lang verhaal wat korter te maken (sorry); om 8u in de ochtend, vrijdagochtend, werden wij wakker. En ik denk dat ik nog nooit in mijn leven zo ziek ben geweest. Ik houd al sinds toen geen vocht binnen omdat ik alles uit kots, ik heb constante hoofdpijn, gigantische koorts van over de 40 graden en noem het allemaal maar op. Ben ik toevallig ziek? Of kan een wiet kater zo sterk zijn? Mijn vriendin heeft overigens nergens last van, die doet haar dagelijkse dingen terwijl ik al de hele tijd dood op mijn bed lig.

Hoor graag of er iemand is die dit ook meegemaakt heeft en iets van tips heeft. Weet niet hoelang ik nog zonder drinken kan.
P
PodheadcastLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan niet vinden waar ik het bericht moet verwijderen, maar heb corona dus heb me antwoord. Gb.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Podheadcast zei:
Ik kan niet vinden waar ik het bericht moet verwijderen, maar heb corona dus heb me antwoord. Gb.
Klik om te vergroten...
beterschap!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Podheadcast zei:
Ik kan niet vinden waar ik het bericht moet verwijderen, maar heb corona dus heb me antwoord. Gb.
Klik om te vergroten...
Je hebt corona + weed.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik las je bericht en ik dacht, die heeft corona. En het blijkt nog zo te zijn ook. Je kunt beter een kater hebben. Veel sterkte en beterschap!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dr. Paddo! zei:
Ik las je bericht en ik dacht, die heeft corona. En het blijkt nog zo te zijn ook. Je kunt beter een kater hebben. Veel sterkte en beterschap!
Klik om te vergroten...

Hoe haal je dat uit zo'n bericht?
Ik heb namelijk corona gehad en mijn posts leek hier niet op. πŸ€ͺ
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eh... je krijgt geen 40 graden koorts, hoofdpijn en kotsneigingen van een beetje veel wiet. Dan ben je gewoon ziek. En dat snelle plotselinge is kenmerkend voor corona, schijnt ook flink te heersen momenteel. πŸ˜…

β€œEn ik denk dat ik nog nooit in mijn leven zo ziek ben geweest. Ik houd al sinds toen geen vocht binnen omdat ik alles uit kots, ik heb constante hoofdpijn, gigantische koorts van over de 40 graden en noem het allemaal maar op.”
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze user is iemand van het corona promotie team.

grote broer ik zie je
P
PodheadcastLid
01-01-2024, 00:00
#9
Corona promotie team.. is dat een ding? 🀣
m
maartje2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh jee. Gaat het weer een beetje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."