#1
Ja voor hem is t een goudmijnDie man
Die man van de website is mijn advocaat dus... en heb me op elke vraag voorbereid om te slagen en brochure ookal meerdere malen gelezen!
Ja voor hem is t een goudmijnDie man
Die man van de website is mijn advocaat dus... en heb me op elke vraag voorbereid om te slagen en brochure ookal meerdere malen gelezen!
Ja nu kijken of het nog echt waard is door te slagen voor het onderzoek,Ja voor hem is t een goudmijn
Nee, gelukkig nog niet is die situatie gezeten maar zou van moeilijk uitgaan, kan het altijd meevallen 😅De een hier zegt was makkelijk de ander zegt moeilijk... heb jij hem gedaan?
Ja nu kijken of het nog echt waard is door te slagen voor het onderzoek,
Ja hoe je het zegt ... nog niet, vooral daar in Zeeland hebben ze volgens mij niks te doen :'), een keer naar de high life word gelijk achtervolgd omdat ik uit Rotterdam komNee, gelukkig nog niet is die situatie gezeten maar zou van moeilijk uitgaan, kan het altijd meevallen 😅
Ik heb je andere 2 precies dezelfde posts weggehaald hoor. 1x iets plaatsen is wel voldoendeBeste mensen,
Samen met VOC Nederland zijn wij een werkgroep begonnen voor mensen die zich hard willen maken voor dit beleid.
Iedere cannabisgebruiker is met dit beleid ongeschikt om in het verkeer deel te nemen.
https://discord.gg/mPxWcbhg
Via deze link kom je in de werkgroep, deze link is 7 dagen geldig, mocht je er later in willen stuur mij een PM.
Geen discord? We hebben ook een mailingslist, stuur je mail in PM!
Met groene groet
Ja gaat naar een gesprek met een huisarts en psychiater komt even langs plasje in bekertje en dik 300 aftikken. Dat was het daarna duurt het +/- 6 wkn komen ze met rapport wel/niet geschikt en dan kijkt cbr arts er ook nog even naar en dat duurt ook weer +/- 6 wkn.Naar welke psyciater ging jij heen en was dit de eerste psyciater gesprek die je had gehad?Aangezien je zei dat het je 308 euro kostte en onderzoek naar rijgeschiktheid rond de 1300 euro kost
volgends mij had jij niet de eerste onderzoek verricht, want dan stellen ze veel vragen over de laatste aanhouding en dat was bij jou niet het geval, aangezien je aangaf dat het maar om een paar vragen ging, en wettelijk gezien heeft de Psychiater heeft 8weken tijd om het te versturen, en cbr 4 weken om te beoordelen,Ja gaat naar een gesprek met een huisarts en psychiater komt even langs plasje in bekertje en dik 300 aftikken. Dat was het daarna duurt het +/- 6 wkn komen ze met rapport wel/niet geschikt en dan kijkt cbr arts er ook nog even naar en dat duurt ook weer +/- 6 wkn.
Gelukkig nu rijbewijs terug helaas wel eerst voor 1 jaar dus straks in October kan ik weer 300 euro aftikken.
Ja stelte waarschijnlijk weinig voor omdat het tijdens het onderzoek toen lang geleden was dat je werd aangehouden, en dan de vragen niet meer relevant zijn voor het onderzoek, Vandaar alleen vragen over huidig gebruik en gezondheidJa had wel eerste onderzoek.
Stelde echt super weinig voor.
Ik heb m volgende week het onderzoek,Ben aangehouden en moest me toen melden bij cbr en via hun onderzoek laten doen 2 x 1 x na aanhouding en later na een jaar voor terug gave rijbewijs en kan je vertellen dat beide niet echt veel voor stelde en je met 10-15 min weer buiten stond en dat is inclusief pissen in een potje.
Vanaf de dag van het onderzoek toch?? Die 6 weken+/- 6wk totaal voor ik bericht had van cbr
Moest je ook bloedprikken? En waren er ook vragen over alcohol? Ben echt bang dat ze me gaan naaien dat ik toch ook moet bloedprikken. Ik ben gewoon gepakt met joint achter het stuur in 2015Aha. Denk dat ik eind volgende maand bericht heb, mijn onderzoek stelde ook niet veel voor,15 min klaar, geen strikvragen ofzo, en achteraf advocaat totaal niet nodig gehad
Nee niet bloedprikken tenzij je voor alcohol daar heen moet, en het verschilt per psychiater hoeveel vragen je precies krijgt en ook wat voor vragen, maar ze vragen alleen “gebruikt u alcohol?” Als je nee antwoord gaan ze daar ook niet verder op inMoest je ook bloedprikken? En waren er ook vragen over alcohol? Ben echt bang dat ze me gaan naaien dat ik toch ook moet bloedprikken. Ik ben gewoon gepakt met joint achter het stuur in 2015
Precies dus overkomen als gelegenheids gebruiker en niet iedere dag en ook nog alleenAls je testen moet beantwoorden, van overheids wege of cbr, probeer dan met zgn. Wenselijke ( wat men dus graag wil, dat is heel wat anders als de realiteit!) Antwoorden te komen.
Want op deze manier kom je echt het verste!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."